Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

Wijzigingen onderwerp niet overal aangepast

@Moderator als het onderwerp gewijzigd wordt van een topic er wordt bv iets bijgeschreven of het wordt totaal gewijzigd blijft het origineel altijd staan bij 'Onderwerp waar ik aan heb bijgedragen' en 'Meldingsfeed'.

Zeer irritant vindt ik persoonlijk, kan dit niet wat beter gesynchroniseerd worden? 🤔

Onlangs nog iets gezocht waar ik in het verleden aan had bijgedragen en ik vond het eerst niet en wat bleek het onderwerp was totaal gewijzigd en in 'Wat wou je net weten?' vond ik het dus ook niet meteen...

3 schermopnames als voorbeeld:

Schermopname (27).pngSchermopname (28).pngSchermopname (29).png

2 reacties
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Peter78 bedankt voor je melding en de uitgebreide uitleg. 

Eerst en vooral wil ik bevestigen dat jouw vaststellingen kloppen. Wanneer wij de titel van een onderwerp aanpassen (reden: omdat de titel niet concreet genoeg is, niets zegt over de inhoud of gewoonweg fout is), wordt dit gewijzigd in het start topic. Zijn er op dat moment nog geen antwoorden, dan is er geen probleem. Stel dat er op het moment van de titelaanpassing al enkele antwoorden gegeven zijn, dan behouden deze antwoorden de oude titel. Enkele jaren geleden hadden we de mogelijkheid om de titel bij elk antwoord te wijzigen, maar in de huidige versie van het platform kan dit niet meer. 

De enige manier om de nieuwe titel in omloop te krijgen is als leden de 'beantwoorden' knop van het start topic gebruiken OF de 'beantwoorden' knop van een antwoord waar de nieuwe titel al in is overgenomen. 

Jammer genoeg kan ik je geen duidelijkere/makkelijkere uitleg geven, omdat dit de way of working van het platform is. We hebben dit in het verleden met onze eigen developer bekeken, om te zien of we de titels bij de antwoorden niet automatisch konden overschrijven bij een aanpassing, maar dat bleek toen geen optie.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

@Suzy  schreef:

Jammer genoeg kan ik je geen duidelijkere/makkelijkere uitleg geven, omdat dit de way of working van het platform is. We hebben dit in het verleden met onze eigen developer bekeken, om te zien of we de titels bij de antwoorden niet automatisch konden overschrijven bij een aanpassing, maar dat bleek toen geen optie.

@Suzy ik dacht het al dat het zo iets ging zijn, nuja kon het maar vragen 🙂