Beantwoorden
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4K op Disney+ op de TV-box.

Gisteren Avatar: The way of water gekeken op Disney+ op de TV-box in 4K. (22 GB op de telemeter!).

Wauw wat was dat. Mijn ogen en mijn kin van de grond moeten oprapen.

En dan zijn hier nog altijd kerels die durven beweren dat je je TV-box op 1080i moet zetten. Get the f*** outta here.

 

17 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

4K op Disney+ op de TV-box.


@WG94  schreef:

@Hofkens  schreef:

terwijl ik geen enkele vorm van schaduw zie op de ondertitels van Disney+ op de TV Box. Ondanks dat die optie wel aanwezig is in de instellingen, merk ik geen verschil daar. Dus ik denk dat bepaalde opties voor ondertiteling via de app op de TV Box geen verandering geven in de weergave van de ondertitels.

Dat probleem heb ik ook op de WebOS (LG) versie van Disney+. Zeer vervelend


Ik gebruikte hiervoor regelmatig de Chromecast met Google TV en deze kon je perfect instellen qua ondertiteling. Dus op dat gebied is de app op de TV Box wel een achteruitgang, hoewel het beeld zoals gezegd werd wel de Chromecast evenaart voor mij.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 516
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

4K op Disney+ op de TV-box.

@Hofkens 

https://gostreaming.nl/een-andere-taal-of-ondertiteling-instellen-op-disney-plus-zo-doe-je-dat/

Let op! Het veranderen van de opmaak van je ondertiteling is alleen mogelijk op de PC/laptop.

Op mobiel is deze functie helaas niet beschikbaar.

Je kan het makkelijkst je ondertitels aanpassen TERWIJL je aan het kijken bent naar iets op Disney+.

Je duwt dan op pauze en je stelt ze heel gemakkelijk in.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

4K op Disney+ op de TV-box.


@Santa  schreef:

@Hofkens 

https://gostreaming.nl/een-andere-taal-of-ondertiteling-instellen-op-disney-plus-zo-doe-je-dat/

Let op! Het veranderen van de opmaak van je ondertiteling is alleen mogelijk op de PC/laptop.

Op mobiel is deze functie helaas niet beschikbaar.

Je kan het makkelijkst je ondertitels aanpassen TERWIJL je aan het kijken bent naar iets op Disney+.

Je duwt dan op pauze en je stelt ze heel gemakkelijk in.


In de Disney+ app op de Telenet TV Box is er ook een optie om dit aan te passen. De lettergrootte, lettertype en achtergrond kan je aanpassen. Maar een rand om de letters is bijna onbestaande en een schaduw toevoegen lijkt mij zelfs totaal niet te werken in de app op de TV Box.

0 Likes