Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! En wanneer slaap jij? Jij #DTV. Goed bezig!

ARD HD na opname afspelen...gekke verschijnselen

Bij het afspelen van een ARD-HD opname heb ik nog een paar bugjes gevonden:

1)Tijdens de film vertelt een dame wat er zoal te zien is, dat blijkt de "audiodesciptie" te zijn. Deze staat bij "instellingen" echter op uit. Enige oplossing, via drie puntjes menu, is  de taal van originele versie terug op Duits zetten, terwijl ik er vanuit ga dat Duits het originele is...blijkbaar verwisseling, daarstraks nog even geprobeerd met andere opname.... hetzelfde. Vervelend, na stopzetten afspelen en nadien "verder kijken" alle instellingen weer .

2) De ondertitelingsproblemen kennen we al langer,  maar er is nog iets... tijden het afspelen van de film valt op dat het geluid begint achter te lopen op het beeld. De ondertitels, na oplossing "Jos "vooruit en achteruit spoelen, blijven synchroon met beeld. Valt na een uur sterk op , iemand zegt "inderdaad" op beeld en ondertitel maar zijn mond is al gesloten als het geluid komt...

Nog iemand gezien ?

Tags (1)
15 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

ARD HD na opname afspelen...gekke verschijnselen

een update op de modem gemist ofzo kan het ook zijn zoals bij mij er een update was geweest en ik een tijdje problemen heb gehad met opnames.

hout vast houden, maar deze zijn al even nog niet echt voorgekomen buiten die enkele dagen dat er opnames niet volledig waren door een probleem bij telenet en de cloud, maar dan had iedereen die opnames maakte.

sinds dien geen last meer van.

ga nog eens wat opnames bekijken nu, vind wel dat het langer duurt eer een opname start buiten in begin.

de player voor opnames heeft kennelijk ook een aanpassing gehad.

de beeldkwaliteit is ook achteruit gegaan, ligt denk ik ook aan de player, dit is misschien om de opnames en on demand wat stabieler te laten werken.

weet anders niet hoe dit te verklaren.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes