Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Aanbevelingen staan uit maar... en verder kijken opnam

1)Wanneer ik serie opnames bekijk krijg ik tegen het einde van een aflevering de vraag om seizoen x te bekijken dat begint over x seconden.Soms is dit in de laatste minuut van een aflevering, soms is dat wel 5 minuten voor de aflevering gedaan is.De vraag negeren maakt dat de volgende aflevering gewoon begint, ook al was de vorige nog niet klaar. Aanbevelingen staan uit .Is hier iets tegen te doen zodat ik die v raag niet meer krijg?

2)Wanneer ik opnames bekijk en ze stop dicht bij het einde komt er bekeken achter staan.Wil ik later het laatste stukje nog bekijken dan is dat niet meer mogelijk, ik kan niet anders dan van begin kijken en alles tegen 64x doorspoelen.Ook via kijk verder kan ik er dan niet meer aan,dan krijg ik de melding dat ik mij moet abonneren op terugkijk tv terwijl het toch om een opgenomen uitzending gaat.

Is dit normaal en of is hier ook iets tegen te beginnen?

0 Likes
1 reactie
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aanbevelingen staan uit maar... en verder kijken opnam

@Silverwing 

Uw eerste probleem heeft, voor zover ik weet, geen oplossing.

Het tweede probleem kan je, met wat goede wil, oplossen. Als je op het ogenblik dat je de opname wil stoppen de opname pauzeert en je noteert de opnametijd, kan je bij herstarten van deze opname met een spraakopdracht naar dat punt van de opname springen. Dat gaat veel eenvoudiger en sneller.

Spraakopdracht: xx minuten verder.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.