Beantwoorden
Lucasx
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden Telenet TV-app

Ik kan niet aanmelden via de Telenet tv-app. Heel vreemd. Is er misschien een ander paswoord voor deze telenet tv-app? Inloggen via mijn.telenet.be lukt perfect. Mail ophalen via pc, smartphone lukt perfect met mijn inlog en paswoord. Maar na installatie van de telenet tv-app op mijn ipad, kan ik niet inloggen. De app zegt steeds dat mijn inloggegevens verkeerd zijn (aanmelden mislukt).

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden Telenet TV-app

@Lucasx 

Als je wil inloggen op de Telenet tv app dien je in het bezit te zijn van een tv box. Zolang je geen tv box hebt kan je geen gebruik maken van die app. Als je een digicorder hebt dien je dus gebruik te maken van Yelo. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lucasx
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden Telenet TV-app

@patrick37 

 

Dank voor je antwoord. Ik begrijp het nu. 

Maar ik heb nog een vraagje hieromtrent.

In mijn huidige opstelling heb ik twee tv’s met elk een digicorder, en elk een apple tv.

Maar ik verhuis naar een appartement waar er maar op 1 plaats tv-aansluiting is. Een coax kabel leggen naar een tweede plek is niet mogelijk. Dus ik dacht op deze tweede plek een apple tv te gebruiken met telenet tv erop, die draadloos verbindt met de telenet tv box op de eerste plaats. Op die manier kan er tv gekeken worden op de tweede plek. Kan dan?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden Telenet TV-app

@Lucasx 

Als je gaat verhuizen geef dan door dat je uiteindelijk de digicorder wil in ruilen voor een tv box. Er zit wel een eenmalig kost aan van € 50  maar dat komt op je factuur te staan. 

 

Je kan dan idd de tv box aansluiten op je tv in je living en dan de Apple TV aansluiten op je slaapkamer. Je kan op die manier dan kijken naar tv met de Telenet tv app ook kan je daarmee je opnames bekijken. Ook is de mogelijkheid om je programma's  te programmeren voor op te nemen. 

 

Je digicorder kan je ook nog 30 dagen blijven gebruiken eventueel voor het bekijken van je opnames als die erop staan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.