Beantwoorden
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Aanzetten van tv box lukt soms niet

Sinds 2 weken de tv-box in huis. Als ik de tv box met de afstandbediening aanzet, krijg ik soms direct beeld en soms krijg ik een grijs scherm waarbij ik de vermelding krijg rc-doorgang actief.

Na een paar keer aan en uitzetten lukt het dan wel. De tv-box achteraan eens aan en uitzetten lukt ook, maar dan duurt het opstarten het stuk langer.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn.

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanzetten van tv box lukt soms niet

@joker 

Kijk eens bij je instellingen of je tv op eco staat staat of snelle start. Weet nu niet helemaal zeker of dit er iets mee te maken gaat hebben hoor aangezien ik dit probleem nog geen enkele keer ondervonden heb in die twee jaar tijd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Aanzetten van tv box lukt soms niet

Bij instellingen op de tv-box? Zoja waar?

Of bij de instellingen van de tv?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanzetten van tv box lukt soms niet

@joker 

Dat is bij de instellingen van de tv box zelf. 

Je kan daar kiezen voor snelle start of eco start of normale start.

Ga hiervoor naar 

 

huisje - instellingen - systeem - stand-by. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Aanzetten van tv box lukt soms niet

stond op snelle start, heb hem nu op gewone start gezet

'k ga een aantal dagen afwachten of dit het probleem oplost.

'k laat dan nog iets weten

alvast bedankt.

joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Aanzetten van tv box lukt soms niet

Heb nu alle standen (snelle start, gewone start en eco) geprobeerd, maar aanzetten van de tv lukt eerder niet dan wel.

Nog iemand suggesties?

grts

jo

0 Likes
joker
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Aanzetten van tv box lukt soms niet

Probleem blijft. 't kan soms dagen na elkaar perfect lukken om de tv en tv-box aan te zetten en dan lukt het weer niet.

De enige oplossing is dan om de tv box uit te zetten en opnieuw aan te zetten, maar dan moet je weer heel de welkomsfase doorlopen vooraleer de tv werkt.

nog iemand suggesties?

0 Likes