Beantwoorden
Thr4sh6r
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening verbinden met TV-box

Goedeavond iedereen...

Misschien iemand die mij kan helpen?  Tot daarnet werkte mijn telenet afstandbediening (Telenet TV Box) om alles te bedienen.  Daar wil ik mee zeggen, geluid, uitgang selecteren, tv uitzetten en waarschijnlijk nog wel enkele dingen waar ik minder gebruik van maak.

Maar met het vervangen van de batterijen is deze optie plotseling weggevallen.  Dus ik heb nu de afstandbediening van mijn TV zelf terug uit te kast moeten halen.

Als ik naar menu ga, instellingen, beeld en geluid, afstandbediening koppelen krijg ik dit niet meer voor elkaar?  Niet automatisch, niet handmatig...

Iemand?

 

 Bedankt

 

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: TV Box afstandbediening

2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening verbinden met TV-box

@Thr4sh6r 

Zou de tv box eens even resetten en dan terug proberen te koppelen. Weet niet waar dit probleem in eens vandaan komt want je zou bij een batterij wissel niet ineens je functionaliteiten mogen verliezen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thr4sh6r
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Afstandsbediening verbinden met TV-box

Box reset gegeven, zelf terug gezet naar fabrieksinstellingen maar krijg het niet meer gekoppeld.

Ik snap het niet, gewoon de batterijen vervangen en plots werkt dit niet meer.   Als ik de rode on/off button in blijf houden, gaat de tv wel mee aan/uit.  Maar uitzetten met de witte knop lukt niet, geluid lukt niet, alsook de uitgang van tv uitgang kan ik niet meer verzetten.

Heel raar...

Mocht er nog iemand suggesties hebben, dan hoor ik het graag...