24804
netweters
|
152816
antwoorden
|
20742
vragen
|
kan je bij telenet automatisch volgende aflevering uitzetten
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Automatisch volgende aflevering
@Ex-Netweter
Neen.
Niet zo'n gek idee, klopt meestal niet
Dikwijls is de timing niet goed omdat de betrokken aflevering niet op het juiste uur begint.
Daar kan Telenet uiteraard niets aan doen.
Daarom is het "onhandig" dat je alleen ok of annuleer kan kiezen. Mijn voorstel, doe er ook knopje +5 bij en laat het dan na 5 minuten terugkomen. Want als je ok zegt, dan krijg je een stuk van die aflevering NIET en als je er toch terug naartoe wil blijkt die aflevering als compleet bekeken aangemerkt, waardoor je helemaal van voor naar achter moet spoelen.
@Theo2 schreef:Daarom is het "onhandig" dat je alleen ok of annuleer kan kiezen. Mijn voorstel, doe er ook knopje +5 bij en laat het dan na 5 minuten terugkomen. Want als je ok zegt, dan krijg je een stuk van die aflevering NIET en als je er toch terug naartoe wil blijkt die aflevering als compleet bekeken aangemerkt, waardoor je helemaal van voor naar achter moet spoelen.
Ja is mij ook al gebeurd. Maar helemaal naar voor of achter spoelen kan heel snel gaan via een stemcommando: "42 minuten verder" of "13 minuten terug". Het blijft irritant als dit gebeurt, maar op deze manier ben je vrij snel waar je moet zijn.
@Wheng schreef:
helemaal naar voor of achter spoelen kan heel snel gaan via een stemcommando: "42 minuten verder" of "13 minuten terug". Het blijft irritant als dit gebeurt, maar op deze manier ben je vrij snel waar je moet zijn.
Je kan ook het pijltje naar rechts (navigeertoets) inhouden dan gaat het ook heel erg snel en daar/dan is er een kleine voorbeeldvenster waar je kan zien hoe ver je zit.
Knopje met + 5 minuten vermijdt dat...