24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Opname of terug kijken.
Je modem/router (HGW) en TV-box heropstarten.
Beide uitzetten en eerst de HGW opnieuw opstarten en dan de TV-box.
Tv box heeft coax en lan kabel.
Die wordt iedere dag heropgestart.
Hier hebben we dat probleem bij Netflix en Youtube. Na een 30 tal seconden zwart beeld zonder geluid ..5 seconden later terug in orde. Ik heb de box al opnieuw geïnstalleerd..modem reset .. app opnieuw geïnstalleerd..niks helpt ..
Antwoord op deze en voorgaande.
Box is met lan kabel rechtstreeks verbonden met de router.
Geen idee wanneer het gebeurd.
Telenet heeft gisteren alles gereset en de box geüpdatet. Sedert is het niet meer voorgevallen. Maar keek nog weinig.
Ondertussen is het opnieuw voorgekomen.
2 x rechtstreeks kijken op Een.
1 x opname
Is in nieuwbouw appartement. Alles komt ondergronds binnen. Met de digicorder deed zich dat nooit voor.
Bij is het finaal opgelost ... na tussenkomst van telenet.
Ik heb al een jaar problemen met drop-outs van de E-router. 2 weken werd een uitgebreid netwerkprobleem vastgesteld, volgens Telenet door werken in de buurt aan het elektriciteitsnetwerk.
Nu de problemen 'buiten' opgelost zijn, heb ik met onze Samsung TV geen problemen meer met de kortstondige onderbrekingen van geluid van de TV verbonden via HDM ...
Oorzaak was bij mij een INGRESS storing ... De node wordt binnekort onder handen genomen door TN omdat de hele buurt geïmpacteerd is door internet- & TV problemen.