Beantwoorden
WouterC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Dat loopt vlotjes. TV-box / TV-app / telenttv.be Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Bridging, firewall en Telenet TV Box

Ik heb vandaag mijn modem omgewisseld voor een CV8560E. Dit ter voorbereiding om een eigen firewall te gaan gebruiken. 

 

Ik heb al een tv box en in eerdere berichten op dit forum is bevestigd dat die tv box niet meer rechtstreeks op de modem hoeft aangesloten te worden. De tv box mag achter de firewall zitten.

 

Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het verkeer naar de tv box loopt: live tv gaat via de coax kabel, maar hoe zit het met opnames en uitgesteld kijken? 
Gaat dit via de utp kabel en dus over mijn firewall? Of loopt dit ook over de coax kabel? 

 

Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: Bridging, downloadsnelheid en telenet tv

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bridging, firewall en Telenet TV Box

@WouterC 

Je opnames bekijken zal via de Cloud gaan dus daar heb je een internet connectie voor nodig als ook voor je uitgesteld kijken. Je tv box dient trouwens sowieso aan het internet verbonden te zijn want de tv box zal elke keer checken of je verbonden bent en zo niet dan zal je tv box gedeactiveerd worden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes