Beantwoorden
Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

CS3400 & tv-theek die vanzelf opent

Ik heb sinds vorige week de nieuwe tv-box, waar ik vrij tevreden over ben trouwens, maar ik heb soms een vreemd probleem.

De eerste 24u na de installatie had kreeg steeds als ik de tv-box aanzette (verbonden via utp aan de modem) een CS3400 error (soms ook CS9993) en nadat ik van zender veranderde (zowel via de tv-gids als door een nr in te drukken) opende steeds de tv-theek, vlak nadat de zapbalk verdween. Ik heb de tv-box dan afgezet met de powerknop achteraan en opnieuw opgezet en toen was dit vreemde probleem voorbij en werkte alles weer naar behoren.

Nu is dit probleem gisteren, na 5 dagen, plots weer terug, ik heb dan verder nog proberen uit te zoeken hoe en wat. Blijkt dat het scherm dat steeds verschijnt nadat ik gezapt heb, het laatste scherm van de tv-theek is, als ik deze heb verlaten door op de tv-knop op de afstandsbediening te drukken. Als ik de tv-theek verlaat door op de back-toets te drukken stelt het probleem zich niet. Ik heb gisteren de tv-box nog eens afgezet met de power-knop maar het probleem doet zich nog steeds voor, ik ga vanavond nog eens proberen.

Is er nog iemand die dit voorheeft of een mogelijke oplossing heeft, ik vermoed dat dit een bug is?

Tags (3)
0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

CS3400 & tv-theek die vanzelf opent

@Wayne 

Hier doet dat probleem zich niet voor.(op dit ogenblik)

Je kan dat best melden bij Telenet, zodat ze het zeker weten.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

CS3400 & tv-theek die vanzelf opent

Merci @louishufk .

Is er eigenlijk een andere manier om dit soort dingen door te geven buiten telefonisch?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

CS3400 & tv-theek die vanzelf opent

@Wayne 

Facebook en mail

Info of formulier vind je op de website.

Mail is met een contactformulier.

 

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wayne
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year!

CS3400 & tv-theek die vanzelf opent

Ik heb daarstraks telefoon gekregen van de helpdesk en blijkbaar hebben beide CS error codes met de modem te maken. De vriendelijke mevrouw van de helpdesk heeft mijn modem naar de fabrieksinstellingen terug gezet en dit zou het probleem moeten verhelpen. Als het toch niet opgelost is mag ik mijn modem gaan omruilen, op hoop van zegen dus...