Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Stemcomando x minuten verder

Het stemcommando x minuten verder is heel handig om door te spoelen en het werkt met alle nummers van 2 tot 10 (misschien verder maar nog niet getest) behalve de 7.Indien dat commando gegeven word springt de box naar zender nummer 7.Is dit normaal?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Stemcomando x minuten verder

@Silverwing 

Ben je zeker dat je naar een zender bent gesprongen?

Zou het niet kunnen zijn dat je recht in een reclameboodschap bent terecht gekomen?

Kijk eens na.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Stemcomando x minuten verder

Alvorens ik hier iets kom schrijven is dit uitvoerig getest zodat het geen toevalstreffer zou zijn en ik dadelijk maar in de pen kruip om te klagen.Dit verschijnsel doet zich elke keer voor, maar natuurlijk tijdens de reclame,wat spoel je anders door?!

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Stemcomando x minuten verder

@Silverwing 

Vergeet mijn vorige post. Ik heb uw 7 minuten probleem kunnen reproduceren. Mijn geklooi met die stembediening heeft hier een foutboodschap op mijn scherm getoverd. (Stembediening werkt momenteel niet). Best nog even opvolgen. Als het blijft, melden.

Groeten

@Suzy 

Ik heb opgemerkt dat als het spraakkommando begrepen wordt als "zeven" er naar de zender op pos 7 gesprongen wordt. Begrepen als"7" wordt 7 minuten verder gesprongen. Hoe je de box moet wijsmaken dat het "zeven" of "7" is weet ik niet.

Er is vroeger nog een spraakprobleem gemeld. Weten ze dat nog? ( Verspringen naar verkeerde zender in de gids.)


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Stemcomando x minuten verder

@Silverwing @louishufk ik heb dit gedrag (7 minuten verder > zapt naar zender 7) als het andere commando (zender 8 > zapt naar CAZ) doorgegeven ter onderzoek. Ik merkte namelijk hetzelfde op toen ik het daarnet testte op onze TV-box hier.

 

Heb helaas geen idee hoe snel dit opgelost kan worden, het werd alleszins gemeld. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes