Bedankt voor de reactie. Opnieuw instellen van de chromecasten is al gebeurd, ook de telenet tv-app verwijderen en opnieuw installeren (op smartphones en tablet). Dit biedt geen oplossing aan het streamen van de telenet tv-app; het casten van de tv-app stopt nog steeds na de foutmelding in de tv-app.
Streamen van andere apps gaat vlot zoals het hoort, zonder foutmelding (yt, Netflix, tablet-scherm,...)
We gebruiken steeds hetzelfde wifi-netwerk.
Het aantal geregistreerde apparaten vinden we te beperkt; met een gezin van 4 hebben we 4 smartphones, 3 chromecast, 3 tablet, en 2 laptops, 1 desktop.
(Totaal van 12, de chromecast van scherm waar de telenet tv-box aan hangt dienen we niet te registreren)
We hebben nu geregistreerd : 2 chromecasts, 2 smartphones en 1 tablet.
We hebben dus moeten selecteren welke apparaten geregistreerd worden.
Als iemand van ons gezin de Telenet tv-app wil gebruiken, moet die op zoek naar een geregistreerd toestel.
Om te chromecasten heb je 2 geregistreerde toestellen nodig, bvb smartphone én de chromecast.
Kunnen de telenet-ontwikkelaars de voorwaarde van "maximaal 5 geregistreerde toestellen" wijzigen in bvb "maximaal 5 toestellen die tesamen de tv-app gebruiken".