Beantwoorden
Kede
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Casten via Telenet tv app naar Chromcast

Beste, 

Sinds telenet One:

Ik heb via een datakaart een hotspot gemaakt in mijn camper.

Mijn gsm en chromcast in de tv staan op hetzelfde netwerk van mijn hotspot, als ik op mijn gsm de tv app open die bij One hoort kan ik prima tv kijken, maar als ik dit naar mijn chromcast wil casten, via het symbool van casten, krijg ik het niet voor elkaar. Alleen de melding Chromecasten mislukt Foutcode 2473.

Ik zoek al lang naar een oplossing.

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Casten via tv app naar chromcast

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Casten via Telenet tv app naar Chromcast

Ik denk dat de oplossing voor uw probleem op deze site staat:

https://www.chromecasthulp.nl/chromecast-op-hotspot/


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kede
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Casten via Telenet tv app naar Chromcast

Beste Janneke Dust,

Zo heb ik het dus ook gedaan, alleen heeft Telenet iets in de app verwerkt die dat casten gewoon tegenhoud van Telenet.

Het is ook zo dat bv een filmpje van you tube gewoon geen problemen geeft, ook Netflix niet.

Dat is dus het probleem als je een duur Telenet One hebt zonder limiet je niet naar een tv kunt casten, we zullen verder moeten zien waar dit dus wel kan.

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Casten via Telenet tv app naar Chromcast

Dag @Kede

Check even het antwoord dat ik gaf in https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Chromecast-4K-hapert-bij-Telenet-TV-app/...

Mogelijks kan dit ook helpen voor jou? 

0 Likes