24762
netweters
|
152517
antwoorden
|
20715
vragen
|
iOS 15.5
app al opnieuw geïnstalleerd
iPad opnieuw ingesteld en nog altijd werkt Telenet tv niet op mijn iPad mini 4.
krijg constant kan niet afspelen en code 11819.
op gsm IPhone mini12 werkt alles perfect. Ook op de WiFi.
betaal meer dan genoeg dus mag wel werken ook!!
wie weet hier een oplossing voor?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Code 11819 bij iPad mini 4.
Het lijkt mij eerder een probleem met de Ipad dan vanuit Telenet zelf. Hoe kom ik daar nu bij omdat ik op verschillende pagina's lees , gewoon die fout code via Google ingeven , dat bijvoorbeeld de Ziggo App in NL hetzelfde probleem geeft op de Ipad mini 4.
Ook als je zoekt dan merk je ook dat dezelfde foutcode aan Netflix fout is gekoppeld , dus Netflix gebruikt dezelfde fout code.
Heb je dit ook al eens doorgegeven aan Telenet zelf via Whatsapp pf Messenger of telefonisch ? Dan zou de achterliggende dienst hier ook eens naar kunnen kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
Heb hier hetzelfde probleem en contact gehad met Telenet ondertussen waar ze het probleem hebben geregistreerd. Ze gaan het bekijken en mij contacteren.
Probeer dit eens:
Start je iPhone, iPad of iPod touch opnieuw op
Houd de knop aan de zijkant en een van de volumeknoppen tegelijkertijd ingedrukt totdat de schuifbalken verschijnen. Sleep de bovenste schuifbalk en schakel je apparaat volledig uit.
Als de schuifbalken niet verschijnen, houd de knop voor de sluimerstand dan ingedrukt totdat de rode schuifbalk verschijnt. Sleep vervolgens de schuifbalk.
Druk na 10 seconden op de knop voor de sluimerstand.
Probeer Netflix (in dit geval de tv-app) opnieuw nadat het apparaat opnieuw is opgestart.
Hoi,
Ik heb je tip uitgevoerd maar gaf geen oplossing.
Ondertussen lijken de problemen wel opgelost te zijn. Blijkbaar is er een maandag een nieuwe versie gekomen 4.41.4619 welke het probleem heeft verholpen.
Alvast bedankt voor de tip