Beantwoorden
Stavros
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

De nieuwe TV-box is niet meer compatibel met Samsung

We kregen onlangs een nieuwe TV box (zo een hele kleine).
Met de vorige erkende onze televisie (Samsung The frame) onmiddelijk de decoder, en werkte ook onze universele afstandsbediening van Samsung om de tvbox te bedienen. Met die nieuwe (kleine) tv box (2024) kan dit niet meer. Is er een oplossing? Of laat ik die kleine tv box beter weer inwisselen voor het vorige model? (Als dit nog kan)

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: De nieuwe TV box is niet meer compatibel met Samsung

0 Likes
18 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Het gaat over de ip tv box die enkel met internet werkt

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Is CEC ingeschakelt op de TV en op de IP box. Of kent de IP box geen CEC, dan is ze eigenlijk gemaakt voor oude TV's maar kan toch 4K.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stavros
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Ik ben de kleine IP tv box terug gaan inwisselen voor een Tv box met coax, en nu werkt alles terug (Telenet tv box wordt nu herkent, en de afstandsbediening van Samsung bedient alles terug)

SarahV
Professional Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Ik heb dus hetzelfde probleem. Ik heb een Telenet TV box van het type 2800C-STB-TN van het merk HUMAX

Deze is niet terug te vinden in de lijst van Samsung als ik een afstandsbediening wil aanmelden. Ik beschik op alle toestellen over de laatste firmware's. 👍

De afstandsbediening van de Samsung vind ik persoonlijk veel mooier en steviger dan deze van de TV box, jammer dat ik deze niet kan gebruiken 😣

0 Likes