Beantwoorden
RickyRicardo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Digicorders omgeruild naar 2 Tv boxen, zoemend geluid

Hallo iedereen,

 

Ik las al enkele topics betreffende het zoemende geluid van enkele test apparaten.

 

De twee nieuwe boxen werken perfect, enkel is het verschil dat degene boven redelijk luid zoemt ten opzichte van deze die beneden staat, deze maakt geen geluid.

 

Is het nodig deze in te wisselen? Bij het uitschakelen van de stroom achteraan stopt dit alleen...

 

De tv box werkt zonder probleem maar het geluid stoort me zeker bij het slapen gaan.

 

Moest ik hem moeten inruilen is het dan ook weer nodig alle kabels te demonteren en alsook in te wisselen?

 

Alvast bedankt! 

3 reacties
Mike93
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Digicorders omgeruild naar 2 Tv boxen, zoemend geluid

Ik heb net hetzelfde voor (zoals nog anderen), technieker langsgekomen en nieuwe geplaatst, met hetzelfde issue. Gelukkig kon de technieker wel bevestigen dan hij ook telkens het geluid hoorde. Sommigen hebben er nu eenmaal meer last van dan anderen, de ene heeft tenslotte ook nog een beter gehoor dan de andere. Is op dit moment een gekend probleem die tot op heden nog geen oplossing heeft. De Ziggo klanten hebben er ook last van.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Digicorders omgeruild naar 2 Tv boxen, zoemend geluid

Ik vermoed dat het zoemen normaal is. Mijn beide receivers van mijn home cinema’s maken ook zo een geluid. Bij het uitzetten zoemen de TV boxen nog even rustig verder om daarna te stoppen en geruisloos te worden, althans bij mij toch.😉

Never trust in Dust
0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Digicorders omgeruild naar 2 Tv boxen, zoemend geluid

Dat zijn de fans die draaien. Niets ernstig

0 Likes