Mike93
Experienced Weetjesweter
Mike93
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
03-07-2020
09:14
|
Lid sinds: 29-04-2019
Datum laatste bezoek: 03-07-2020 09:14
Ranking
Experienced Weetjesweter
18-07-2019
16:18
Ik heb net hetzelfde voor (zoals nog anderen), technieker langsgekomen en nieuwe geplaatst, met hetzelfde issue. Gelukkig kon de technieker wel bevestigen dan hij ook telkens het geluid hoorde. Sommigen hebben er nu eenmaal meer last van dan anderen, de ene heeft tenslotte ook nog een beter gehoor dan de andere. Is op dit moment een gekend probleem die tot op heden nog geen oplossing heeft. De Ziggo klanten hebben er ook last van.
... Meer weergeven
01-07-2019
16:16
Er zijn er inderdaad al heel wat die de opmerking gemaakt hebben over de hoge pieptoon die uit de tv-box komt. Leuk is het natuurlijk wel niet als deze nog binnen je gehoorbereik ligt.
... Meer weergeven
20-06-2019
08:41
Aan de antwoorden te zien is er dus nog geen mogelijkheid om zenderlijsten te gaan kopieren tussen profielen.
... Meer weergeven
19-06-2019
18:01
Is er een mogelijkheid om je zenderlijst te kopieren tussen 2 profielen op de TV Box? Dit zou enorm handig zijn in plaats van voor elk profiel terug van 0 te moeten starten. Verder blijf ik het een enorme tegenvaller dat je de zenders niet meer volledig kan nummeren zoals je zelf wil. Je moet ze verplicht allemaal na elkaar plaatsen, wat wel jammer is als je verschillende extra pakketten hebt.
... Meer weergeven
- Tags:
- profielen
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
telenet.tv
-
TV-app
-
TV-box
-
tv-gids
17-06-2019
16:38
@Suzy Misschien een mogelijkheid om dit door te geven, want amper 5 toestellen is echt niet meer van deze tijd.
... Meer weergeven
12-06-2019
16:09
Bij Proximus kan je wel al reeds glasvezel tot binnen (thuis) laten aansluiten. Dit gebeurt al standaard bij bijvoorbeeld nieuwe woonwijken en dergelijke. Indien je dit wil ter vervanging van de huidige telefoonkabel kan je dit ook aanvragen maar zal je (uiteraard) ook volledig zelf alles moeten bekostigen. https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber/particulieren/producten/r-orphans/glasvezel-tot-in-je-woning.html
... Meer weergeven
11-06-2019
16:17
3
De 5 toestellen zijn inderdaad een enorme beperking en eigenlijk niet meer van deze tijd, een gezien van 3 zit al snel aan minimum 3 toestellen als het enkel en alleen de smartphone's registreerd, reken daar dan nog eens een tablet en een pc bij en je zit al aan je max aantal toestellen, terwijl je waarschijnlijk nog toestellen hebt die niet geregistreerd zijn. Voor een gezin van 4 is dat al helemaal een ramp volgens mij, hoe je het ook bekijkt 5 is eigenlijk te weinig vandaag de dag.
... Meer weergeven
23-05-2019
15:33
Dit komt bij de Ziggo-box ook voor: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/hoge-piep-in-stand-by-stand-40319
... Meer weergeven
23-05-2019
08:28
Pieptoon is bij beide tv-boxen duidelijk van de box zelf afkomstig (het had beter de voeding geweest). Maar ja de voeding is ook vervangen. Je merkt het gewoon zelf als je met je oor er langs gaat dat het de tv box is jammer genoeg.
... Meer weergeven
20-05-2019
11:07
1
UPDATE: Afgelopen vrijdag is er een technieker langsgekomen van Telenet, die bevestigde ook dat de TV-Box die irritante pieptoon maakt. (Telenet had een technieker gestuurd omdat de TV-Box niet zomaar omgeruild mocht worden in de winkel want ze wilden hem in hun labo krijgen voor verder onderzoek). De technieker heeft de TV-Box geswapt en een nieuwe geplaatst, om daarna samen vast te stellen dat ook deze die hoge pieptoon maakt. Probleem dus niet opgelost en eigenlijk vastgesteld dat dit waarschijnlijk een algemeen probleem zou kunnen zijn... Conclusie: Dit wordt dus verder onderzocht wat het probleem eigenlijk is. Het enige voordeel dat sommigen zullen hebben, is dat bepaalde mensen hun gehoor niet meer in staat is om die hoge toon te horen en anderen wel (Gelukkig hoorde de technieker deze ook).
... Meer weergeven
16-05-2019
10:53
Kan je een NIU laten vervangen indien je er één wenst met meer aansluitingen? Als je er nu één hebt met bijvoorbeeld maar 2 aftakkingen, kan je dan een andere laten plaatsen met 4 aftakkingen? Of kan je deze (indien je zelf de juiste tools hebt) zelf vervangen en waar geraak je dan aan zo'n toestel?
... Meer weergeven
- Tags:
- Netwerkverdeler
- NIU
Labels:
- Labels:
-
netwerken
13-05-2019
16:38
Bij normaal opstarten, zijn het andere zaken die je als geluid hoort, geen pieptoon, maar meer gezoem van bv een ventillator ofzo. Bij Eco-stand is het effectief een hoge piep-toon. Kan je daarvoor zomaar je TV Box laten omruilen?
... Meer weergeven
13-05-2019
10:32
Wanneer onze TV Box uitgeschakeld is (en de instelling heeft om in Eco-stand te staan) dan hoor je als het stil is een hele hoge pieptoon, iets wat bijvoorbeeld snachts in een slaapkamer wel storend is. Als je de TV Box dan via de schakelaar op de achterkant volledig uitschakeld is die pieptoon weg. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn en de eventuele oplossing? Het lijkt me uiteraard geen oplossing om telkens de TV Box volledig uit te gaan schakelen hiervoor.
... Meer weergeven
Labels:
02-05-2019
19:30
4
Zoals al reeds werd aangehaald zijn er verschillende gevallen, zowel mensen die wel goed beeld hebben, als mensen die minder goed beeld hebben met de TV-box. Feit is dat van beide groepen slechts en minderheid hun weg naar de netwers weet te vinden, vele tevreden en ontevreden klanten kennen dit niet, of zullen dit forum enkel gebruiken om zaken te lezen of op te zoeken maar niet de moeite doen om zelf bevindingen te gaan posten. Of het een verbetering is of niet zal dus ergens in het midden liggen, en zal ook van verschillende factoren afhangen. Zowel technische als persoonlijke aspecten, de ene gebruiker is nu eenmaal gevoelliger aan beeldveranderingen dan de andere, de meeste mensen merken het amper op wanneer er iets aan hun beeld gewijzigd is ook, of zijn hier minder gevoellig aan (we zijn tenslotte maar mensen, en onze zintuigen zijn dan ook verre van perfect). Mijn persoonlijke bevindingen zijn jammer genoeg negatief, op beide tv's is de beeldkwaliteit achteruit gegaan. Dit was voor mij de reden om op dit forum te komen, aangezien ze bij Telenet wel al op de hoogte zijn en er al reeds contact geweest is, maar een oplossing voorlopig uitblijft (ook dit forum heeft me spijtig genoeg nog niet de oplossing geboden).
... Meer weergeven
01-05-2019
19:51
1
Beide gevallen zijn er, heel wat mensen die tevreden zijn en goed beeld hebben, en heel wat mensen die geen goed beeld hebben, dat er iets aan schort, komt in meerdere andere topics ook wel redelijk terug. Feit is (zoals in dit topic al ergens aangehaald) dat de ene gebruiker hier inderdaad gevoelliger aan is dan de andere, niet iedereen merkt veranderingen in zijn/haar beeld altijd op. Toch hoop ik nog steeds dat er hoe dan ook ergens een oplossing komt, want laat ons eerlijk zijn, dat je instellingen aan je tv zelf zou moeten aanpassen kan geen oplossing zijn, dan is Telenet de enige operator bij wie je aanpassingen zou moeten doen aan je tv instelling om toch een kwalitatief beeld te hebben. Hopelijk komt er dus nog een oplossing aan.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 11-06-2019 16:17 | |
1 | 20-05-2019 11:07 | |
4 | 02-05-2019 19:30 | |
1 | 01-05-2019 19:51 | |
1 | 30-04-2019 14:44 | |
1 | 30-04-2019 12:44 | |
1 | 29-04-2019 15:58 | |
1 | 29-04-2019 15:16 |