Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nieuwe apps

Hallo, heeft er iemand al meer nieuws over meerdere apps op onze nieuwe TV-Box?
Ik ben zeer ambetant aan het worden hierover. Zie wat proximus doet en jullie hiertegenover.

0 Likes
7 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Nieuwe apps

Google Stadia komt er zeker voor ….

0 Likes
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

Nieuwe apps

En welke apps zou je dan voorstellen??

 

 

Ik zie het nut van apps op een tv-box eig niet in... buiten idd YouTube en Netflix om een andere film te kijken zonder extra hardware....

 

 

Maar verder iedereen heeft wel een smartphone met de mogelijkheid tot eindeloos apps installeren....

Ga je de krant lezen op je tv? Of je muziek bedienen terug met een AB?

 

Niks zo handig als via de gsm in mijn ogen 😉

 

 

En gamen via streaming op een tv-box met baggere game hardware...

Daarom dat een goede game-pc ook zo goedkoop is 😂

 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Nieuwe apps


@XiroN  schreef:

En welke apps zou je dan voorstellen??

 

 

Ik zie het nut van apps op een tv-box eig niet in... buiten idd YouTube en Netflix om een andere film te kijken zonder extra hardware....


Inderdaad, momenteel zijn er nog niet gigantisch veel apps die ik zou gebruiken. Misschien VTM GO en VRT NU voor sommige programma's die niet op tv worden uitgezonden. En in de toekomst uiteraard apps van nieuwe streamingdiensten zoals Disney+, HBO Max, ...

Ex-Netweter
 

Nieuwe apps

Prime Video (Amazon) zou ik graag zien verschijnen. Dan mag de Apple Tv naar 2dehands 🙂

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe apps

@Hofkens de vraag is of HBO Max bij ons beschikbaar komt als app daar telenet exclusieve rechten heeft op HBO series en films....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Nieuwe apps

Plex zou ik heel handig vinden!

 

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Nieuwe apps


@Master-Magic  schreef:

@Hofkens de vraag is of HBO Max bij ons beschikbaar komt als app daar telenet exclusieve rechten heeft op HBO series en films....


Misschien nog niet direct in het voorjaar van 2020, maar wanneer het huidige contract tussen HBO en Telenet voorbij is zal HBO Max ook wel beschikbaar worden in België, was de bedoeling dat deze wereldwijd beschikbaar ging worden. En natuurlijk biedt HBO Max meer dan HBO-materiaal alleen, zoals films van Warner Bros enzo. Wanneer het zover is zie ik de toekomst voor de eigen pakketten van Telenet wel somber in. Nu bieden ze zowel via Play als Play More een mooi aanbod van HBO en Disney. Als deze ook allemaal gaan wegvallen blijven Play en Play More heel mager qua aanbod.

0 Likes