Beantwoorden
GK5
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
De vlam zit erin. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Tien op tien!

Doorspoelen programma's van de VTM-groep

Je kan opgenomen programma's of programma's via terugkijk-TV bij de zenders van de VTM-groep niet meer verderspoelen. 

Ik heb geen probleem dat dit het geval is voor de reclameblokken omdat dit tenslotte ook de bron van inkomsten is voor deze zenders.

Waar ik wel een probleem mee heb is dat dit voor het hele programma is. Als ik bij een duidingprogramma met 5 onderwerpen enkel onderwerp 5 wil zien wordt ik nu verplicht om ook de eerste 4 onderwerpen te bekijken en dat vind ik een stap te ver.

Vermoedelijk is dit een probleem van Telenet zelf want wanneer je VTM-Go gebruikt kan je wel gewoon doorspoelen met uitzondering van de reclameblokken.

0 Likes
15 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5232
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Doorspoelen programma's van de VTM-groep


@m-jan20  schreef:

Denk vooral luiheid van VTM om

exacte uren door te geven aan provisors van de reclame blokken om alleen dit te laten blokkeren om door te spoelen. 

Zou niet inzien waarom het doorspoelen van het programma zelf een nadeel zou geven voor VTM, al kan VTM Go bevoordelen inderdaad meespelen. 


Ik denk dat dit wat ver gezocht is. Eigenlijk zou enkel iemand van VTM dat kunnen beantwoorden.

Ik heb zo het sterke vermoeden dat die processen min of meer geautomatiseerd zijn en door onachtzaamheid of nog niet 100% op punt gestelde algorithmes het signaal toelaten om door te spoelen niet verstuurd wordt. Eigenlijk zouden ontevreden kijkers hun ontevredenheid moeten overmaken via sociale media aan VTM.