42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Hallo,
Zelf ben ik hoofdgebruiker en kan tv kijken via de Telenet tv app. De kinderen (gewone gebruikers) kunnen dit echter niet. Hun login is ok, want werkt wel op mijn.telenet. Enkel als ik hun profiel aanpas naar hoofgebruiker kunnen ze inloggen op de Telenet tv app.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik de kids admins moet maken op mijn abbo om tv te kunnen kijken op hun smartphone? Is dit een bug of is dit by design?
mvg, CoDoN
@CoDoN welk abbo heb je en hoeveel gsm nr's van telenet,
hebben je kinderen elk een eigen apart account onder mijn.telenet met elk hun eigen mailbox om mee in te loggen.
het kan ook zijn dat je account nog niet helemaal is overgezet en nog niet volledig is afgerond naar de nieuwe mijn telenet voor de app van de telenet tv,
je belt best eens naar telenet zelf of via de sociale media hen eens contacteren.
Zou moeten werken
Waarschijnlijk zit je nog op oude profiel of er staat er iets niet goed
Hallo Master-Magic
Bedankt, is een business account met 5 nrs, ieder heeft zijn eigen login en Telenet gsm nummer. De 2-factor authentication linked het account aan het juiste gsm nummer dus dat lijkt goed. Enkel krijgen de gewone gebruikers na inloggen de melding dat er geen tv abbo inbegrepen is, terwijl die wel herkend wordt als ze als beheerder staan. Als het niet opgelost geraakt bel ik Telenet wel even, maar probeer in eerste instantie langs deze weg vooraleer ik een uur aan de telefoon hang…
CoDoN
Blijkbaar is dit nog steeds het geval.
Iemand meer info hierover.
Echt niet over nagedacht dat enkel beheerders Tv kunnen kijken.
Dossier is gesloten met als melding dat enkel beheerders gebruik kunnen maken van de app.
Kan dit eens verder bevraagd worden? Krijg tegenstrijdige info.
Onacceptabel dat enkel beheerders kunnen TV kijken via app.