Beantwoorden
wv0
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

wanneer ik met mijn Telenet TV BOX op vtm go kijk stop het plots na ongeveer een half uur dan krijg ik op mijn tv scherm er is een fout opgetreden ERROR CS 2400 dan moet ik terug opstarten en door spoelen tot voorbij die stilstand en dan gaat alles weer goed voor bepaalde duur tot het weer begint weet iemand daar een oplossing voor ?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: vtm go

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

@wv0 

Het is een gekend probleem dat er links en rechts problemen zijn met de VTM GO app op de tv box. Deze info het beste doorgeven aan de klantendienst zodat ze dit kunnen bekijken en oplossen. Beste is via Messenger of Whatsapp te sturen dan goed uitleggen wat het probleem is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

ERROR CS 2400 betekent een crash van de software op de Telenet TV-box.

Er is geen oplossing. (Of de TV-box volledig herstarten.)

Je kan VTM GO eventueel op een smart tv of via Android TV of Apple TV gebruiken: https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/articles/4405540770833-Welke-Smart-TV-s-ondersteunen-we-

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

het gaat mis bij het begin van een reclame blok blijkbaar, doorspoelen is de optie soms loopt de app helemaal vast en soms lukt het en dan in andere gevallen begint een reclame blok.

TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

probleem lijkt opgelost, gisteravond geen last meer van gehad.

0 Likes
Peter_H
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

Het heeft niets te maken met reclameblokken; gaat ook mis in het midden van een aflevering. En dan is inderdaad de oplossing om even verder te spoelen (voordat de fout zich opnieuw voordoet). Maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat je dit tot 5x (en meer) moet doen bij het kijken van 1 aflevering. Casten vanaf de app op een tablet of smart phone heeft dit probleem niet. Ligt dus duidelijk aan de TV box... 😒

0 Likes
TRL
Freshman Veelweter
Berichten: 241
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Error CS 2400 bij gebruik VTMGo-app

ik heb altijd een probleem gehad in het begin van een reclame blok maar als het probleem zich nu weer voor doet dat zou ik niet weten ik gebruik de VTMGo app nu rechtstreeks op mijn tv, als ik de app op de TV-box nog gebruikte was het bij mij toch opgelost op het moment van mijn laatste post.

0 Likes