Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Ervaringen nieuwe tvbox

Ik heb nu goede maand de nieuwe tvbox en er zijn toch al enkele zaken verbeterd de voorbije weken:

 

-Netflix isues lijken opgelost, liep voorheen vast en moest paar keer naar fabrieksinstellingen.

-Opnames die niet volledig werden opgenomen, zijn dit nu wel.

-Errors bij zaken uit de tvtheek, een serie die vroegtijdig stopt en foutcode geeft, lijkt ook opgelost.

 

Wat nog moet verbeteren:

-De keuze om automatisch te zappen bij herinnering.

-Tvbox veranderd regelmatig zelf mijn resolutie instelling naar 720 of 1080, die ik op 4k zet (tv is 4k).

-Sommige opnames vertonen kleine haperingen tijdens afspelen.

-Menu van verder kijken, opnames, ontdek...is niet altijd even overzichtelijk en verderkijken laat je niet steeds verderkijken waar je geëindigd bent.

-Tvgids, vroeger had je vb playsports 1 tem playsports 8 in één beeld, nu gaat de tv gids tijdens navigeren per blok van 7 zenders verder en niet per zender.

 

Pluspunten:

-Afstandsbediening 

-Geluid

-Cloud opslag

-Compact

 

Nu nog top tv app/site en blijven updaten tot een topproduct inclusief hogere resolutie van films en series en we zijn happy 😉. Want zenders in full HD, laat staan 4k verwacht ik spijtig genoeg niet meteen.

 

 

 

Follow the White Rabbit
18 reacties
Ex-Netweter
 

Ervaringen nieuwe tvbox

@karma  de TV-Box is RF maar de afstand bediening er van heeft RF en IR dat laatste is voor receiver enz als die ook in de kast zitten en enkel met IR werken zal je de censor wel nodig hebben.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ervaringen nieuwe tvbox

@karma, de besturing van de TV-box zelf werkt via RF (radiofrequentie), enkel de aan/uit knop en de volumeregeling werken nog via IR (infrarood). Je zou je TV-box dus (normaal) zonder problemen in een afgesloten kast moeten kunnen plaatsen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
karma
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
π-DAY! Wereld gedichtendag Alles op zijn plek! Netjes!

Ervaringen nieuwe tvbox

dank je wel @Suzy 

enig idee hoe lang we nog moeten wachten?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ervaringen nieuwe tvbox

@karma, momenteel staat de commerciële lancering van de nieuwe TV-box nog altijd gepland in het voorjaar 2019, die inschatting is nog niet gewijzigd. Een concrete datum heb ik niet, anders deelde ik hem graag met jullie. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes