Beantwoorden
Dragunov404
Experienced Meerweter
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

Features die je in de toekomst wilt zien!

Misschien een mogelijkheid om een thread te starten om features te posten die de community in de toekomst wilt zien.

Of tekortkomingen die er nu zijn in huidige versie van de software...

Indien deze post niet nodig is, mag deze altijd worden verwijderd!

Zelf heb ik er reeds een paar na een paar uur gebruik te maken van de TV-box (ja, toch de sprong genomen en weinig tot geen problemen ermee!)

- Mogelijkheid toevoegen om zonder profiel (algemeen profiel) de zenders van plaats te wisselen --> reeds gelezen hierover (voorlopig profiel maken ervoor)

- Mogelijkheid toevoegen om tijd voor en na een geplande opname in te stellen bv. 5 minuten voor opname, 15 minuten na opname (of zit dit er reeds in? Dan niet gevonden)

0 Likes
4 reacties
Mike93
Experienced Weetjesweter
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

- Sowieso de mogelijkheid om zonder profiel terug de zendervolgorde te kunnen gaan aanpassen zoals met de digicorders het geval was.

- Misschien ook een optie om in de instellingen het beeld te gaan kalibreren voor jou tv, aangezien ikzelf en toch nog redelijk wat anderen issues hebben met slechter beeld die uit de tv-box komt in vergelijking met de digicorders.

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter

Mijn TV na vergrootglas plaatsen ipv na TV-THEEK...

Dus de volgorde: Vergrootglas - Mijn TV - TV gids - TV theek - Apps - Instellingen.

Ik vind persoonlijk dat deze indeling beter zou zijn

dsuls
Professional Meerweter
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Een Plex app! Zoals ik hier al gevraagd had:
https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Verzoekje-Plex-app/m-p/61539

Plex, YouTube en NetFlix zijn de 3 video apps die ik regelmatig op de TV gebruik. 2 van de 3 kan ik al via de Telenet TV Box gebruiken, nu nog ééntje.

0 Likes
Dragunov404
Experienced Meerweter

- Mogelijkheid om te surfen via de TV-box (Internet app)

0 Likes