24818
netweters
|
152919
antwoorden
|
20752
vragen
|
Ik test nu al een tijdje de nieuwe digicorder en er zijn hier en daar wat bugs. Ik vraag mij af waar ik deze ergens kan posten zodat telenet er iets aan kan doen?
De koppeling met mijn Denon versterker werkt perfect maar de settings gaan soms verloren, zodat ik de koppeling opnieuw moet doen.
En gisteren is de Netflix app gecrasht, zwart scherm, geen respons meer.
Grt
De nieuwe box heet TV-box en voor die berichten is er een afzonderlijke afdeling onder televisie...
Officieel reageert Telenet NIET op klachten via dit forum, enkel op doorgebelde klachten via het TV-box nummer.
Je kan hier met andere aftoetsen of zij die klachten ook hebben, maar toch moet je bellen wil je stem gehoord en meegeteld worden.
@Ex-Netweter Tom, je moet je klachten doorbelle naar dat 015 nummer. Dan doen ze er iets aan (allez, in de meeste gevallen toch).
Een online bugtracker is wat teveel gevraagd 🙂
@Suzy Dat er geen bugtracker is, neem ik jou niet kwalijk hoor 🙂
Als we iedereen die nu aan het testen is, ook nog eens een uitleg gaan moeten geven hoe ze zo'n bugtracker moeten gebruiken, duurt de test weer langer.
En dan mogen we daarna een forum openen om bugs door te geven over die bugtracker ! LOL
@Ex-Netweter Bwa ja... ik doe da graag. Ik geef dat eerlijk toe.
En ik zaag graag over onnozele dingen (zoals 2 knopjes met TV erop)
Ik heb van mijn hobby (zagen over knopjes en dingen die niet werken) mijn beroep gemaakt hè 🙂
@kmichels bezie het zo hoe meer ge weet hoe plezanter het word.
Jos
Daarnet op "onze" helpdesk gehoord dat men wil beginnen doorschakelen naar IT om de communicatie makkelijker te maken.....maar de wachttijd mag niet te lang zijn.
Dus na twee minuten wachten kwam de originele dame terug en duurde het nog 20 minuten om mijn verhaal, dossier , ticket te schrijven...