Foutcode CS1010
Vorige week woensdag (15/05) voormiddag de klantendienst gebeld voor wat info over een extra toestel voor een 2de tv. Ben heel goed verder geholpen en heb besloten om mijn oude digicorder weg te doen en in te ruilen voor een tv box met een 2de tv box voor de 2de tv. Ik ging ook een nieuwe modem nodig hebben maar volgens de klantendienst ging dat allemaal heel vlot verlopen.
Zo gezegd zo gedaan, ik ging dus woensdag namiddag naar een telenet winkel en leverde mijn oude modem en digicorder in en ontving een nieuwe modem plus 2 tv boxen. Weeral stelden ze me gerust dat alles heel vlot ging gaan en dat de eerste box al geactiveerd was en de 2de ging in de loop van de dag ook geactiveerd worden.
Vol goede moed plaatste ik mijn nieuwe modem en 2 tv boxen. Toen begonnen de problemen....
Ik nam een eerste keer contact op met de klantendienst. Ze vertelde mij dat het tot 24uur kon duren voor de activatie rond was (al minder vlot dus dan dat ze me beloofd hadden).
Diezelfde dag nam ik toch nog even terug contact op met de klantendienst en toen vertelde ze me dat er een fout stond op mijn modem en dat ze een technieker gingen langs sturen.
Donderdag om 12.30u was de technieker er dus alles ging goed komen. Hij bracht mijn internet en vaste telefoon in orde maar voor de tv boxen had hij de achterliggende diensten ingelicht en zij gingen het voor mij oplossen. De technieker verzekerde me dat dit max. 2 werkdagen ging duren. Het was donderdag namiddag dus dat werd ten laatste maandag namiddag....
Vrijdag avond toch nog eens de klantendienst willen bellen maar na 40min naar het wacht muziekje te luisteren heb ik het opgegeven.
Vandaag, maandag 20/05 nog maar eens gebeld. Blijkt dat er nog helemaal niks gedaan werd. Deze keer vertelde ze me dat mijn box op de foute modem werd geactiveerd en mijn 2de box werd nog niet eens geactiveerd. Maar ze gingen het in orde brengen.
Na een uurtje kreeg ik telefoon met de melding dat de eerste box in orde was en ze vroegen de nummer van mijn 2de box en ik ging een bericht krijgen als deze in orde was.
Eerste box was in orde maar tot nu toe krijg ik op beide boxen nog steeds foutcode CS1010!
Ik heb veel geduld gehad maar begin het stilaan te verliezen.
15/05 om 16uur alles aangesloten en op 20/05 15.30u kan ik nog steeds geen tv kijken.
Ik ben ook eens benieuwd naar het factuur of de compensatie dat ze me gaan aanbieden voor deze overlast...
MVG
Stijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
foutmelding
-
TV-box