Beantwoorden
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik wisselde Vrijdag mijn digi-recorder in voor een tv box ,2 dagen later werkt hij steeds nog niet blijkbaar krijg ik de CS1011 code dat ik geen abonnement heb ,ik vraag me af hoelang dit registreren eigenlijk duurt ,de technische dienst heeft geen idee hoelang het kan duren het gaat heel traag meld men mij ,ik vroeg me af of ze daar dan proximus gebruiken.

Mijn vraag is heb ik een verkeerde beslissing genomen om mijn digi-recorder in te leveren want ik heb er nu al spijt van ,ik betaal voor tv en streamz wat ik nu niet kan gebruiken natuurlijk.

En ondertussen lees ik dat de prijzen weeral stijgen .

Ik lees hier dat er mensen zijn dat daar 1,5 week hebben moeten op wachten ik vrees dat mijn geduld niet zover reikt...

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
30 reacties
Geert-1969
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Dag van de Chocolade

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik heb het zelfde probleem , vrijdag 2 tv-boxen laten komen en deze geven bij mij ook de zelfde fout.

Zaterdag naar telenet gebeld en daar zijden ze dat ze van het probleem weten en het kan duren tot maandag of dinsdag voor ze het probleem kunnen op lossen. 

Ik heb zelf nog de aangekochte hd-digibox die ik nu nog kan gebruiken. 

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

met activeren loopt het niet goed

dat hoor je regelmatig

tv kan je blijven zien coax kabel in tv en kijken maar

prijs stijgingen ja maar alles slaat op na 6 maand kan je altijd zien voor iets goedkoper

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

@Batman 

Je hebt de juiste beslissing genomen!

Het is natuurlijk spijtig dat de activatie niet sneller verloopt.

Duurt het te lang dan kan je er hier een klacht voor indienen:

https://formhandler.telenet.be/formhandler/form.do?form=klachten&locale=nl

Wanneer zij dan telefonisch contact opnemen met jou (en niet eerder!) kan je compensatie vragen voor de tijd dat zonder hebt gezeten. Je probleem is zo niet opgelost maar dit is ook al iets hé.

Ik heb al 3,5 een TV-box en ben hierover erg tevreden. Hier nooit nog een Digicorder!

 

Peperke
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Idem hier. Gisteren TV-box geïnstalleerd en zelfde foutcode CS1011. Oude digicorder terug gezet. Medio volgende week de box nog es proberen. Ik kan ook niet aanmelden in de tv-app. Gaat dat misschien samen met de werking van de tv-box?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Rare dingen allemaal. Ik heb een 3-tal weken geleden mijn digicorder ingewisseld om 18u20 s'avonds. Ik ben thuisgekomen heb dit geïnstalleerd en het werkte direct. Er zat geen half uur tussen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

@Peperke 

Dat is het beste. Je (gehuurde) digicorder niet direkt omruilen.

Je mag deze nog 30 dagen houden om deze "leeg te kijken" als je een TV-box neemt.

Zolang je TV-box niet gactiveerd is kan je niet op de TV-app. Dit hangt samen.

Ex-Netweter
 

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

@igvfer 

Dit helpt niet echt? Of wil je de mensen nog meer op stang jagen?

Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Men vertelde mij dat mijn digi-recorder niet meer zou werken nadat ik die tv box kreeg,dat had wel een oplossing geweest tot die tv-box ooit gaat werken.

0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Bedankt voor de link.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box


@Batman  schreef:

Men vertelde mij dat mijn digi-recorder niet meer zou werken nadat ik die tv box kreeg,dat had wel een oplossing geweest tot die tv-box ooit gaat werken.


Zolang je TV-box niet geactiveerd is werkt je Digicorder nog volledig.

Eens je TV-box geactiveerd kan je enkel je opnames nog bekijken op de Digicorder.

Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

bedankt ,maar het is te laat op aanraden van de technieker heb ik hem ingeleverd omdat die beweerde dat hij toch niet meer zou werken en dat ik dan dubbel zou betalen,verkeerd geinformeerd dus ...spijtig genoeg,ik heb nog steeds WIGO 9 heeft het daar mee te maken misschien?want het ONE abonnement met de zelfde inhoud als mijn WIGO 9 kost me 30 euro meer raar maar waar.

0 Likes
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik kreeg net bericht op twitter dat ze geen idee hebben wanneer dit word opgelost niet erg hoop gevend bericht.😪

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

digicorder omruilen gaat gemakkelijk en meteen actief gewoon nieuw nr van de digicorder invoeren

van digicorder naar tv box is een andere menu

niet simpel

wat de technieker zegt klopt de 2 gelijk gebruiken is niet goed het zijn 2 verschillende systemen

en je moet  2 keer naar de winkel gaan of je moet het opsturen

en een activatie kost aan je been

0 Likes
Geert-1969
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Topicvreter! Topicwurm! π-DAY! Dag van de Chocolade

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Mijn eerste tv-box is sinds deze middag geactiveerd.  Nu nog wachten wanneer ze de tweede gaan activeren.