Beantwoorden
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Ik wisselde Vrijdag mijn digi-recorder in voor een tv box ,2 dagen later werkt hij steeds nog niet blijkbaar krijg ik de CS1011 code dat ik geen abonnement heb ,ik vraag me af hoelang dit registreren eigenlijk duurt ,de technische dienst heeft geen idee hoelang het kan duren het gaat heel traag meld men mij ,ik vroeg me af of ze daar dan proximus gebruiken.

Mijn vraag is heb ik een verkeerde beslissing genomen om mijn digi-recorder in te leveren want ik heb er nu al spijt van ,ik betaal voor tv en streamz wat ik nu niet kan gebruiken natuurlijk.

En ondertussen lees ik dat de prijzen weeral stijgen .

Ik lees hier dat er mensen zijn dat daar 1,5 week hebben moeten op wachten ik vrees dat mijn geduld niet zover reikt...

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: TV box

0 Likes
30 reacties
Batman
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Foutmelding CS1011 bij activering TV Box

Bedankt ,maar zo is het mij niet uitgelegd ,dus volgende keer iemand van het SWAT team een toestel laten installeren misschien krijg ik dan de juiste uitleg,ik geloof ook maar wat die 3 telenet medewerkers mij verklaren nietwaar...als die zeggen je kan ze niet samen gebruiken geloof ik die mensen toch ....desalniettemin mijn digi-recorder is binnen geleverd .wel interessant voor mensen die overschakelen naar een tv box.

1) geduld oefenen voor de activatie van je tv box

2) digi-recorder werkt nog 1 maand niet aangesloten op het internet om opnames te bekijken.

3) Je modem herstart juist voor de tv box is geactiveerd (bij mij het geval toch)

4) Bedankt de mensen hier op de netweters