Beantwoorden
Annick7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

Sinds 23 december kan ik niet meer kijken telenet tv app,er staat deze video kan niet worden afgespeeld 1102

het ging opgelost worden nog steeds geen beeld

21 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

@Janneke_Dust Er kan niemand voor het ogenbik kijken op de app via ipados, hebben ze gisteren telefonisch toegegeven. via whatsapp blijven ze ontkennen

Christof75_0-1672154269096.png

 

0 Likes
Snowtraveller
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

Idem dito, gebeld naargelang Telenet maar ze weten het zelf niet. Ze hebben gewoon een melding gemaakt van deze foutmelding. Ondertussen kan ik niet meer kijken maar vooral gasten met me mijn iphone 

0 Likes
Snowtraveller
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

Ik heb die optie bekeken maar met de prijs die je afzonderlijk betaalt bij Telenet voor snelle vaste internet en ongelimiteerde data is enorm. Die prijzen liggen veel hoger dan een pakket. Maar de app moeten ze wel updaten voor de IPhone gebruikers 

0 Likes
Snowtraveller
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

Dit vraag ik me ook af. Ik ken anderen met IOS 16.2 die geen problemen hebben. Daarmee heb ik vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen maar zonder succes 

0 Likes
Dirkesim
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

 
0 Likes
AC268
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

Hello,

heeft iemand al iets gehoord over een oplossing? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem op IPAD met IOS 16.2, IPHONE werkt naar behoren: 

1) ik krijg steeds foutcode 1102

2) ik krijg bovendien soms de melding "teveel toestellen aangemeld"... en dat terwijl ik enkel met mijn IPAD aangelogd ben (weliswaar x aantal keren geprobeerd)

Ik heb al x keer geprobeerd om de app opnieuw te installeren, al dan niet in combinatie met een harde reset van de IPAD, maar het beste resultaat tot nu toe was ongeveer 10 seconden beeld (dus na véél aandringen werkt het ... soms.... en ..... tijdelijk). Dit is al enige tijd bezig, maar bijvoorbeeld tijdens het WK voetbal was er nog geenenkel probleem op hetzelfde toestel en met dezelfde app. Heeft de update naar IOS 16.2 hiermee te maken dan???

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Foutmelding: 'Video kan niet worden afgespeeld'

De oplossing vind je hier: 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Foutcode-3016-op-de-Telenet-website-en-a...


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes