Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gedeelde opnames

Kan men als je de nieuwe tv box hebt,  nog de opnames zien op een tweede box, of ben je verplicht om een tweede nieuwe tv box in huis te moeten nemen om dit te kunnen bekijken ? 

0 Likes
9 reacties
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Gedeelde opnames

@icymichel Ik ben niet helemaal mee met je vraag.

 

Even voor de duidelijkheid: Bedoel je als je nu 2 boxen hebt dat je er daar 1 van wil houden en 1 wil inruilen voor een nieuwe TV-Box?

 

Ik denk dat je in dit geval beide boxen zal moeten omruilen naar de nieuwe TV-Box, en deze boxen kunnen dan wel de opnames met elkaar delen. (Alles wordt in de cloud opgeslagen en kan van beide boxen opgevraagd worden)

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gedeelde opnames

Dat had ik wel gedacht, ik heb nu 1 digicorder & 2 digiboxen in huis.

Ik denk dat ik zolang als het mogelijk is om bij mijn oude configuratie te blijven, waar alles perfect werkt.

 

0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Gedeelde opnames

@icymichel Ik denk dat je voorlopig nog geen problemen zal hebben dan. Maar je hebt dus nog geen TV-Box, en je hebt ook geen intentie om aan de testfase mee te doen?


Want deze pagina van De Netweters is volgens mij specifiek bedoeld voor de mensen die net wel mee willen/gaan doen aan de testfase.

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gedeelde opnames

Had dit wel gekund, dan zou ik bereid geweest zijn om in de testfase mee te gaan, maar ik ga in dit geval niet het  gemak die ik nu heb met mijn Digicorder en 2 digiboxen niet tenietdoen. 

0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Gedeelde opnames

@icymichel Als je uitgenodigd zou worden voor de testfase denk ik dat je gewoon 3 TV-Boxen zou ontvangen ter vervanging van je Digicorder + digiboxen.

Maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen...

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gedeelde opnames

Zolang niemand mij dat kan corfirmeren, blijf ik bij mijn huidige installatie.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Gedeelde opnames

@icymichel zijn die in huur of hebt u die aangekocht ? als ze in huur zijn verandert er niets in prijs ...

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gedeelde opnames

@icymichel, alle huur digicorders of digiboxen worden inderdaad vervangen door een TV-box. Oude toestellen kunnen namelijk niet samen werken met de nieuwe TV-boxen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Gedeelde opnames

De digicorder is in huur, de digiboxen zijn aangekochte exemplaren.

Ik zal dan wel bij mijn huidige installatie blijven, zolang als dat mogelijk blijft . 

0 Likes