Beantwoorden
SteffenS
Experienced Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Geen TV sinds overschakeling naar Flow

Sinds zaterdag ben ik na 10-tal jaren WIGO gehad te hebben als abonnement overgeschakeld naar One.

Aangezien we minder TV kijken heb ik gekozen voor Flow, dus geen digicorder meer.

Enkele uren later was mijn internet, alle bestaande SIM-kaarten aangepast. Mijn digicorder viel uit en ik moest mijn telenet tv app gebruiken. Welke ik al lang gebruik zowel op ipad, macbook, iphone door het hele gezin.

Nu, ik kan niet meer inloggen en de app niet gebruiken ook al staat het bij mijn account dat ik het abonnement heb. 

Dit is doorgegeven naar telenet zaterdag, ze hebben alles getest en hebben dit probleem ook met mijn account, ze gingen dit oplossen, maar we zijn dinsdagavond en het werkt nog steeds niet. Ik melde ook dat dit probleem blijkbaar gekend was aangezien er hier op netweters dit probleem nog gehad hebben, maar de (eerste lijn) technieker zei dat hij dit nog nooit had gezien. 

Wat wel vreemd is, ik heb mijn vrouw en kinderen ook als gebruiker staan in mijn account en die kunnen wel inloggen en TV kijken ... Ik heb mijn wachtwoord ook al eens gewijzigd, maar blijf de melding krijgen dat ik geen abonnement heb. 

9 reacties
Dany
Experienced Beetjesweter
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Het is maar een idee, maar is het geen oplossing om uzelf ook als gebruiker toe te voegen en op die manier inloggen ?

SteffenS
Experienced Beetjesweter

Al gedaan

Ik ben zelf al gebruiker, krijg daarop een foutmelding of ik zou het met een ander e-mail adres moeten doen, dan werkt het wel.

Het is handig dat dit gekoppeld staat met mijn gewoon adres, waar ook de gsm nummers staan.

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@SteffenS ben je hoofdgebruiker van het account ??

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Heb je tegen nu en en 2019 ooit iets gewijzigd bij Telenet anders zal het iets te maken hebben met oude systeem waar je nog op zit 

Ze zullen het in orde brengen vanaf je in het nieuwe systeem zit zal het werken , kan even duren 

SteffenS
Experienced Beetjesweter

Ik heb altijd whoppa gehad en in 2016 bij de lancering voor WIGO gekozen. Dus idd al sinds 2016 niets aan mijn abonnement veranderd tot vorige zaterdag.

Voorlopig werkt alles en heb ik mezelf in de app ingelogd op andere account.

SteffenS
Experienced Beetjesweter

Ja

luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Je kan kijken de rest is voor later 

Komt wel goed 

SteffenS
Experienced Beetjesweter

En het probleem blijft verder duren ...

Vandaag, kreeg ik na 3 weken wachten telefoon van backoffice, technische dienst, ze lieten het mij testen en alles zou moeten werken, dat deed het ook.

Tot 2 uur later, kreeg een mail dat mijn diensten zijn aangepast. Telenetflow gestopt daarna weer aangeschaft ... sindsdien werkt het weer niet, ook mijn andere e-mail adressen niet.

In mijn telenet staat nu, dat TV Flow niet geactiveerd is, ik bel alweer naar technische dienst, daar zeggen ze dat ik dit zelf moet activeren door me aan te melden. Maar alweer krijg ik foutmelding dat ik geen abonnement heb .... en geraak niet verder. Ze kunnen me, as usual weer niet verder helpen.

Technische dienst heeft het weer naar backoffice doorgegeven en alles kan opnieuw beginnen.

luc55

Ik weet niet of helpt trek eens de modem eens 20 min uit en laat hem rustig opstarten 

Doe met de telefoon log uit en log terug in