24748
netweters
|
152265
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ik heb een nieuwe TVbox geïnstalleerd maar krijg in de TVGids geen keuzeknop om opnames te doen. Heb zowel de TV-box als mijn modem al diverse keren gereset, maar dat maakt geen verschil. Ik heb een diagnose gedaan en verbinding is prima.
Ik veronderstel dat jij een uitzending wil opnemen die al voorbij is!
@hondaboy heeft gelijk.
Het uur van je post met de screenshot van 13u... Dan is je programma al geweest.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Nu is die inderdaad voorbij, toen ik de foto nam moest die nog komen.
Neen, één die nog moest komen, zoals deze bv.
Wat gebeurt er als je in de TV-gids op een programma staat en je duwt op de rode bol op de Afstandsbediening om dat programma op te nemen?
Wat als je dan op "afleveringen" klikt?
Dan krijg ik een lijst zoals bijgaande foto…Ook geen opname- mogelijkheid. 🤔
Naar telenet bellen of fb of whatsapp, mss dat er iets mis is, dat er geen cloud is toegevoegd aan u toestel?
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Met te surfen naar telenet.be weet men niets, @Suzy kan daar geen link naar een specifieke pagina.
Dan gaat die pop up gewoon weg.
Gewoon ff contact opnemen met telenet
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Je kunt Telenet via WhatsApp bereiken op het nummer: +32 468 00 10 98