24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Als we via de laptop naar de Telenet TV app gaan is er bij een heel aantal opnames geen Play-knop zichtbaar en bijgevolg kunnen de opnames dus niet bekeken worden. Als je op de opname klikt, is er enkel een mogelijkheid om de opname te wijzigen, m.a.w. te verwijderen. Het is ook geen regelmaat in te vinden want bij een reeks van bv. 10 afleveringen, staat er bij 3 ervan wel een Play-knop, bij de andere 7 niet. Bij andere series kunnen we dan weer helemaal niets of net alles bekijken.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen?
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Niet mogelijk om sommige opnames te bekijken via de app
Ik heb twee digicorders. Het probleem stelt zich bij de opnames van beide en zowel in de app op de gsm als in de app op de laptop.
Als ge iets wil afspelen met de APP dan komt dit niet van uw digicorder(s) maar van een Telenet server (cloud). Als hetgeen je wil afslelen toevallig op de Telenet server staat dan heb je een play knop.
Je kan die slechts gedurende 30 dagen bekijken via de app.
Bron: Ga naar hier. Onder de kop Digicorder/Digibox kies je de gepaste zenderkaart. In de zenderkaart ga je naar de tweede pagina en bekijk de legende links onderaan.