24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Telkens als ik tv en nieuwe tv-box start krijg ik een pop-Up venster met onderstaande boodschap. Ik heb al vele keren getracht via netwerkinstellingen om iets te vinden maar niets helpt. De netwerkkabel is ok. En als ik op sluiten druk lijkt de tv-box normaal te functioneren. Ik kan you-tube gebruiken... iemand een idee wat ik fout die of fout is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
elke dag krijg ik deze melding (vooral ‘S morgens). De box is met utp verbonden, dus zou geen probleem mogen zijn. Wanneer ik de verbinding kwijt ben probeer ik hem met WiFi te verbinden, zonder succes. Wat kan ik doen want is heel vervelend.
bedankt
@joeri1@ schreef:
Hoi,
elke dag krijg ik deze melding (vooral ‘S morgens). De box is met utp verbonden, dus zou geen probleem mogen zijn. Wanneer ik de verbinding kwijt ben probeer ik hem met WiFi te verbinden, zonder succes. Wat kan ik doen want is heel vervelend.
bedankt
Zet je de modem iedere avond zonder stroom misschien?
Trek de modem en de tv box uit het stopcontact, dan eerst de modem er in dan wachten tot hij volledig geladen is, als de lampjes kniperen, wachten en zeker niet terug uitrekken dan krijgt hij een software update.
pas als dat achter de rug is de tv box terug insteken en geduldig wachten tot hij geladen is, ni op knopkes beginnen drukken voor hij volledig geladen is, het lampje van de tv box moet wit zijn.
ik hoop dat het helpt.
Jos
@joeri1, ik heb jouw post samengevoegd met die van @MarcWim, omdat jullie exact dezelfde foutmelding krijgen bij het opstarten van de TV-box. Komt jullie TV-box toevallig uit de eco-start stand? Want dan moet helemaal opstarten en terug connectie maken met alles, waardoor het kan zijn dat je deze melding krijgt te zien bij het opstarten.
@Suzy. Komt uit eco. Uit en aanzetten kort na mekaar is geen probleem.
Ik krijg de laatste 14 dagen ook deze melding. Ook onterecht want hij heeft gewoon internet via lan. Wordt dit opgelost in de komende update? Is wel irritant 😞.
Komt dit niet van de modem zelf? Op de boxen heb ik nog geen problemen gehad, maar sinds die nieuwe witte wifi modem hier hangt heb ik opnieuw problemen met internet op mijn pc. De laatste twee weken al 2x voorgehad bij opstarten van de pc geen internet, eigenlijk een beetje vergelijkbaar zoals bij jullie op de boxen.
Ik stond al zeer huiverig tegenover deze modems, vroeger nog een wifi modem gehad met identiek dezelfde uitvallers..Lang leve modem only wat mij betreft.
Het probleem is dat hij die popup onterecht toont want de box heeft wel degelijk internet. Ik kan direct een opname afspelen of uitgesteld kijken. Als ik diagnose doe van de lan op de box is alles gewoon ok. Het is dus een bug die ervoor zorgt dat de box die popup toont telkens hij uit eco stand komt.
hi
bij mij zelfde , tv box start op, dan krijg ik deze popup, maar ik hoor de tv al spelen,
heb de diagnose al paar keer laten lopen, dan gaat de popup weg, maar zodra ik de tv box andere terug aanzet, idem probleem
ook : in het begin ging de tv en tvbox samen uit, nu niet meer, tv blijft aan als ik via afstandsbediening de tv box en tv wil afzetten
Idem hier. Dan brandt het interneticoontje oranje op de tv box. Is pas sinds gisteren hier
Sinds dit weekend krijg ik nu ook exact dezelfde foutmelding.
Ik ga even het stappenplan bij de oplossing volgen en zien of het bij deze dan ook opgelost is.
PS: ook mijn tv-box wordt iedere avond zonder stroom gezet (niet de modem) en start op in eco mode
@Ex-Netweter helemaal zonder stroom zetten en dan nog eens eco mode, dan moet hij telkens alles opnieuw laden, heeft veel meer tijd nodig, ik betwijfel of het echt een goed idee is om hem ook nog eens helemaal zonder stroom te zetten.
Jos
@Ex-Netweter al mijn toestellen hangen aan een grote stekkerblok (PS3, Chromecast, Receiver, Subwoofer, TV, TV Box) en die hoeven 's nachts tijdens het slapen en overdag tijdens het werk niet op te staan 😉