Beantwoorden
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Ik wil hier even toch iets zeggen.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van de TV box klantendienst.

Zeer vriendelijk persoon en alle vragen beantwoord, maar toch bedenkingen bij.
Namelijk :
Mijn vraag was, waar kan je bijvoorbeeld het gratis nieuws opvragen van VTM ?

Bij de digibox en digicorder staat dit apart in een menu.

Bij de nieuwe TV box is er dat niet.

Dus de uitleg, je moet een abonnement nemen van More of Play More om dan via terugkijk tv het nieuws te kunnen zien.

Hallo, ik ga bovenop de 124 € die ik maandelijks al betaal niet nog eens 10 of 20 € extra betalen om het nieuws te kunnen opvragen !!

 

Kan dit dan niet terug toegevoegd worden zoals de digibox en digicorder hebben ?

 

NEE, alles moet geld kosten de dag van vandaag !

Hierin kon ik me niet vinden en vind dit zeer jammer van Telenet dat ze die moeite niet een willen doen.

 

Het nieuws is toch wel iets belangrijks in het dagdagelijks leven, niet, en moet je toch kunnen GRATIS opvragen en bekijken, of niet ?

 

Wil wel eens weten als hier iemand van Telenet op reageert wat de uitleg gaat zijn …...


0 Likes
19 reacties
Ex-Netweter
 

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC u zit hier niet bij telenet wij zijn burgers die mekaar helpen met raad en daad.

uw verhaal klopt niet, als u hebt gebeld met de dienst voor de tv box heeft u er 1 en dan heeft u ook play more gratis en dus ook da nieuws van vtm, ik zie ook uw prijs 124 per maand hoe en wat weet ik niet, maar bekijk anders uw contract eens, ik heb wigo 103 per maand doe die play more er bij dan zit ik aan uw prijs maar ik kan dat niet betalen.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box


@DavyC  schreef:

Het nieuws is toch wel iets belangrijks in het dagdagelijks leven, niet, en moet je toch kunnen GRATIS opvragen en bekijken, of niet ?

 
Ik dacht dat het terug kijken van het nieuws steeds gratis moest zijn.
En vermits de TV-box nog in een test fase zit, veronderstel ik dat men dit wel in orde zal brengen.

Indien het er niet zou komen, kan je nog steeds een Chromecast aanschaffen aan 39 euro.
Dan kijk je via de app van VRT of VTM het (oude) nieuws


 

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Ik heb een Wigo met 3 simkaarten, dus 124 € per maand. Dus verhaal klopt helemaal.

En inderdaad de gratis play more heb ik nog tot eind 2018 en dan is het gedaan ermee.

Vandaar ik niet meer bijbetaald voor play more, het nieuws moet ten alle tijden gratis zijn.

Ik ga heus geen 140 € per maand betalen omdat Telenet ons wil doen betalen voor hun diensten en ons gemak, dan zijn ze aan het verkeerde adres.
Die geldwolven krijgen al genoeg geld voor wat ze aanbieden.

En ik heb het niet gemunt op mensen zoals u (u niet aangevallen voelen), Telenet moet meer nadenken en luisteren naar hun klanten hun voorstellen, maar ze vertikken het gewoonweg, was me wel duidelijk aangaande het telefoongesprek met de klantendienst van Telenet.

 

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC de testperiode is in elk geval verlengd dus ook play more, u zou daar een mail van moeten ontvangen hebben.

Jos

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Tot vandaag heb ik geen mail daarover ontvangen en heeft men mij ook niet aan de telefoon verteld.

Weet van niks.
Alweer iets waar Telenet faalt !

Communicatie... ?!

 

Had ik het geweten dat dit alles met die tv box zo verliep had ik het nooit toegezegd.

 

 

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Vandaag 2 x telefoon gehad van Telenet, geweten bij het 2de gesprek, maar ze bellen dan anoniem en je moet 4 - 5 keer hallo zeggen eer ze zelf iets zeggen. Dit om een vraag die ik gesteld heb via mail te beantwoorden. Bel dan met een herkenbaar nummer, ik weiger elke anonieme telefoon want das gewoonlijk voor een enquête of dergelijks of die onnozele ziekenfondsen die u klant willen maken.

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC wees gerust het klopt.

Jos

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Staat ook nergens op hun website, dus communicatie van Telenet, hmmmmm pfff

 

Ex-Netweter
 

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC dat van die telefoons weet ik niet maar bij mij kwam er 015 66 .... op als ik een nummer niet ken neem ik ook niet op.

maar wie weet komt dat nieuws er wel op, misschien weet de moduratoor Suzy er een antwoord op.

Jos

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Ben eens benieuwd naar een "deftige" uitleg van een van de mensen van Telenet of die er meer vanaf weten en dat ze me ook gaan vertellen dat de testfase verlengd is tot .. ? … 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC, normaal hebben alle klanten met een TV-box op 30/11 een communicatie gehad over de verlenging van de testfase (behalve de testers die al in de zomer al een TV-box hadden). Tot wanneer het zal lopen is niet geweten, maar als je geniet van gratis Play More, loopt het zeker al door tot dan.

Zodra de testfase wordt afgerond, wordt dit zeker gecommuniceerd zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Had je voor de testfase trouwens geen Play More, wordt het ook terug stopgezet, zodat je er niet voor moet betalen.

 

Er staat over deze testfase nog niet veel op de website, net omdat het een testfase is. Wel zijn er artikels over de nieuwe TV-box en nieuwe TV-app met nodige informatie en kan je terecht op 015/33.44.88 voor alle support. Bij vragen, aarzel dus zeker niet om even te bellen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Ik heb geen mail ontvangen ivm de verlenging.... die ik toch wel zou willen ontvangen ?

kan dat....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

@DavyC, dan kan je beter even contact opnemen met het support team via 015/33.44.88. Ik kan die mail helaas niet voor jou versturen, Davy. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7393
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box


@DavyC  schreef:

Mijn vraag was, waar kan je bijvoorbeeld het gratis nieuws opvragen van VTM ?

Bij de digibox en digicorder staat dit apart in een menu.

Bij de nieuwe TV box is er dat niet.


@DavyC, ook als niet Play of Play More klant kan je via TV-theek > Zenders > VTM > Kies 'VTM' het Nieuws opvragen. Lukt het op die manier? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes