Beantwoorden
DavyC
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Ik wil hier even toch iets zeggen.
Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van de TV box klantendienst.

Zeer vriendelijk persoon en alle vragen beantwoord, maar toch bedenkingen bij.
Namelijk :
Mijn vraag was, waar kan je bijvoorbeeld het gratis nieuws opvragen van VTM ?

Bij de digibox en digicorder staat dit apart in een menu.

Bij de nieuwe TV box is er dat niet.

Dus de uitleg, je moet een abonnement nemen van More of Play More om dan via terugkijk tv het nieuws te kunnen zien.

Hallo, ik ga bovenop de 124 € die ik maandelijks al betaal niet nog eens 10 of 20 € extra betalen om het nieuws te kunnen opvragen !!

 

Kan dit dan niet terug toegevoegd worden zoals de digibox en digicorder hebben ?

 

NEE, alles moet geld kosten de dag van vandaag !

Hierin kon ik me niet vinden en vind dit zeer jammer van Telenet dat ze die moeite niet een willen doen.

 

Het nieuws is toch wel iets belangrijks in het dagdagelijks leven, niet, en moet je toch kunnen GRATIS opvragen en bekijken, of niet ?

 

Wil wel eens weten als hier iemand van Telenet op reageert wat de uitleg gaat zijn …...


0 Likes
19 reacties
Dlife
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Je kan ook alle nieuws afleveringen opnemen, dan moet je geen play betalen.

 

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box

Beste @DavyC , ook op de Digicorder staat dit reeds geruime tijd goed verstopt. Ik vind het spijtig voor u dat niemand met de nieuwe tv-box u een antwoord gegeven heeft op jouw vraag. Tegenwoordig moet je op de Digicorder  naar de tv-theek gaan, onder Ontdek ga ik dan naar populair op de zenders en als laatste twee heb ik dan het journaal van vrt en het nieuws van vtm.

Hopelijk vind je nu waar het gratis terugkijk nieuws verstopt is.

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box


@janne_man  schreef:

 Ik vind het spijtig voor u dat niemand met de nieuwe tv-box u een antwoord gegeven heeft op jouw vraag.


Suzy heeft geantwoord hoor 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box


@Wheng  schreef:

@janne_man  schreef:

 Ik vind het spijtig voor u dat niemand met de nieuwe tv-box u een antwoord gegeven heeft op jouw vraag.


Suzy heeft geantwoord hoor 🙂


Suzy heeft gereageerd. De bekommernis van DavyC is echter dat hij nergens terugvindt waar het gratis bekijken staat van de laatste nieuws of journaaluitzending van vtm en vrt staat. Hij maakt een vergelijking met een oude toestand op de Digicorder. Sinds geruime tijd is de situatie, waarna hij verwijst, op de Digicorder veranderd. Er is geen afzonderlijk item meer in het menu van de digicorder voor de gratis herbekijk zaken. Om deze reden leg ik uit hoe het nu 'verstopt' zit op de Digicorder. Ik weet dat de tv- box een volledig ander apparaat is, maar ik verwacht dat ook daar de gratis herbekijk fuctie van nieuws en journaal aanwezig zullen zijn. 

Ik begrijp dat sommigen bij Telenet denken dat dit verstoppen een goede zaak is voor de inkomsten van Telenet. Ik ben daar niet zo zeker van. Ik vrees dat ze juist hiermee ongewild de lineaire kijker zitten af te stoten. Ik ben natuurlijk geen dure consultant die een paar duizend euro's per dag aanrekent. Ik geef mijn ongevraagde mening gratis, dus is die niets waard.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Gratis nieuws opvragen nieuwe TV box


@janne_man  schreef:

@Wheng  schreef:

@janne_man  schreef:

 Ik vind het spijtig voor u dat niemand met de nieuwe tv-box u een antwoord gegeven heeft op jouw vraag.


Suzy heeft geantwoord hoor 🙂


Suzy heeft gereageerd. De bekommernis van DavyC is echter dat hij nergens terugvindt waar het gratis bekijken staat van de laatste nieuws of journaaluitzending van vtm en vrt staat.


Dat bedoelde ik net 🙂
Jij zegt dat het spijtig is dat niemand met de nieuwe tv-box een antwoord heeft gegeven. Maar Suzy heeft hem de weg naar het gratis nieuws gewezen 🙂

"TV-theek > Zenders > VTM > Kies 'VTM' het Nieuws opvragen"

(@Suzy  ik zie nu wel dat het VTM-nieuws ontbreekt)

 

VRT-nieuws staat er wel bij. Via Tv-theek > Zenders > Eén en Canvas > Nieuws en Duiding

 

Ik begrijp je bekommernis @janne_man  maar op de tv-box is het niet zoooo moeilijk te vinden (hoewel er nu een probleem blijkt te zijn met het vtm-nieuws). 

 

Trouwens: jouw mening is hier zeker waardevol hoor, ook al is deze gratis 🙂

 

Ik volg je ook wel: het zou een stuk makkelijker mogen zijn. Over de rode knop wordt op de vrt en op vtm zelfs niet meer gesproken zover ik weet.  Dit zal zeker ook te maken hebben met het feit dat de zenders je online (of via de eigen app) willen laten terugkijken. Op de afstandsbediening van de tvbox is de rode knop trouwens weg.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.