24828
netweters
|
153024
antwoorden
|
20762
vragen
|
Gisterenavond een poging gedaan om naar de docu over het heizeldrama te kijken op Streamz via de TV-box (niet via de app erop)
Maar heb het na 2 afleveringen opgegeven, wat een slechte beeldkwaliteit is me dat. 🙄
480p op zijn best, de TV-box weigerd over te schakelen naar HD.
Andere content is wel netjes HD, diagnose gedaan en met de LAN verbinding is er niks mis, geschikt voor 4K zegt de box, heropstarten van de box helpt niet...
@Moderator Is dat een algemeen probleem?
Ze zullen hun best gedaan hebben om de beelden te upscale meer zal er niet in zitten
De beelden zijn 40 jaar oud
@Peter78 schreef:Gisterenavond een poging gedaan om naar de docu over het heizeldrama te kijken op Streamz via de TV-box (niet via de app erop)
Maar heb het na 2 afleveringen opgegeven, wat een slechte beeldkwaliteit is me dat. 🙄
Andere content is wel netjes HD, diagnose gedaan en met de LAN verbinding is er niks mis, geschikt voor 4K zegt de box, heropstarten van de box helpt niet...
Je kan best de app gebruiken op de TV Box. De beeldkwaliteit via het gewone streaming-tabblad van de TV Box is altijd al om te huilen geweest. Via de app zelf is de beeldkwaliteit uiteraard geen Ultra HD, maar wel al veel beter.
Dit is alleszins bij mij toch het geval bij alles van Streamz. De desbetreffende serie heb ik zelf niet bekeken.
@luc55 oude beelden of niet, zelfs bij de interviews van de getuigen van toen is het niet beter dan 480p en dat klopt voor geen meter, en dat is content die nu gefilmd is waarschijnlijk zelfs in 4K...
De foto's die ze tonen in de docu zijn ook om te janken van kwaliteit, als ik zie hoe ze het op Disney+ of HBO doen met oude content zowel film als foto... 🙄 dus het gaat ergens mis bij Telenet zelf.
Zou me zelfs niet verwonderen dat gans de docu 4K is.
@Hofkens schreef:
@Peter78 schreef:Gisterenavond een poging gedaan om naar de docu over het heizeldrama te kijken op Streamz via de TV-box (niet via de app erop)
Je kan best de app gebruiken op de TV Box. De beeldkwaliteit via het gewone streaming-tabblad van de TV Box is altijd al om te huilen geweest. Via de app zelf is de beeldkwaliteit uiteraard geen Ultra HD, maar wel al veel beter.
Dit is alleszins bij mij toch het geval bij alles van Streamz. De desbetreffende serie heb ik zelf niet bekeken.
@Hofkens de reden waarom ik de app niet gebruik is geen DD 5.1 ale enkel de nieuwe content owel hebben ze nu alles gesynchroniseerd tussen beide platformen en is alle oude content die op de TV-box DD 5.1 had nu ook op de app DD 5.1 geluid. 🤔
Dan kan ik zowel de app gebruiken op mijn tv zelf...
Neen dat klopt niet