Beantwoorden
NJean
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Hoe afstandsbediening bij JVC-TV koppelen?

Ik heb een JVC Lt32 FV140 en kan het geluid niet bedien met de afstandsbediening van telenet (Nieuwe tv en tv-box)Heb ook geprobeerd de hdmi-cec in te schakelen maar brengt geen soelaas.Zou eventueel een 4 cijferige code moeten ivoeren van JVC en vindt deze nergens. Hoe los ik dit op.

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Geluid afstandsbediening telenet

0 Likes
3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Heb je de koppeling stappen doorlopen?

Je Telenet TV-afstandsbediening is niet meer verbonden met je tv- of geluidsinstallatie. Probeer ze opnieuw te koppelen.
Druk op de huisjestoets en daarna op het tandwiel.

1. Ga naar Beeld en geluid > Afstandsbediening aan audiosysteem koppelen. en volg de instructies op het scherm. Je kan slechts één afstandsbediening per TV-box gebruiken.

2. Nog niet opgelost? Dan is je tv of geluidsinstallatie niet compatibel met de Telenet TV-box. Gebruik de afstandsbediening van je tv of geluidsinstallatie om het volume aan te passen. 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Marc9820
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen!

Volgens de handleiding zou dit 0000 moeten zijn.

NJean
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

werkt niet ,maar om de één of andere reden werkt het nu wel.Heb op de vragen constant neen gezegd en plots was ik verbonden.

Toch bedankt voor de reactie.

0 Likes