Beantwoorden
lindavv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe bekeken opnames verwijderen?

Nu staat er geen vuilbakje meer naast de afleveringen die je opgenomen had en bekeken hebt. Hoe krijg je die weg uit de lijst? Ik ben er net achtergekomen dat je als je naar opgenomen gaat steeds de laatst opgenomen aflevering krijgt maar als je naar afleveringen zelf gaat alles krijgt. Dus dat probleem is al opgelost. Nu nog de geziene afleveringen kunnen verwijderen zou top zijn. 

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: Iets wat opgenomen is na het bekijken verwijderen

 
 
0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe bekeken opnames verwijderen?

@lindavv 

Wanneer je de aflevering hebt gekeken de opname NIET stoppen en 2 x OK drukken (terwijl je nog naar de opname aan het kijken bent dus) daar kan je dan "opname wissen" of "opname opties" (en dan wissen) kiezen.

Je kan hier ook "alle afleveringen" kiezen waar je meerdere afleveringen met het vuilbakje kan wissen.

0 Likes
lindavv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe bekeken opnames verwijderen?

Dat ga ik seffens eens uitproberen zie. Hartelijk dank

0 Likes
lindavv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe bekeken opnames verwijderen?

Niet gelukt. Ik krijg kijken, serieopnames annuleren, afleveringen en kijklijst….

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe bekeken opnames verwijderen?

@lindavv 

Kan je onderstaande eens proberen om je opnames te wissen.

 

patrick37_0-1638939513589.png

patrick37_0-1638939567215.png

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
lindavv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe bekeken opnames verwijderen?

Hey die krijg ik niet bij alles. Dus kan ze niet wissen dan. Bij sommige heb ik gewoon opname wissen maar bij andere afleveringen van dezelfde serie niet. Maar zal nog eens goed zoeken en eventueel eens contact opnemen met Telenet zelf. Komen er wel uit. Bedankt voor de moeite alvast

0 Likes