Beantwoorden
KJD
Professional Weetjesweter
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Hoe verlopen serie opnames wissen?

Als de opgenomen serie bijv. uit 6 afleveringen bestaat en er komt geen nieuwe afleveringen meer bij, dan blijft deze serie steeds staan onder Gepland en kan ik het niet meer verwijderen.

Je kan het wel wissen onder Instellingen maar dan worden alle andere toekomstige opnames ook mee gewist en moet je opnieuw gaan programmeren.

Dat is irritant. Kan je de verlopen geplande opnames niet makkelijker verwijderen?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Verlopen serie opnames wissen

3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@KJD  schreef:

Je kan het wel wissen onder Instellingen maar dan worden alle andere toekomstige opnames ook mee gewist en moet je opnieuw gaan programmeren.

Je kan die opname toch ook wissen onder "geplande opnames"? Opnames > geplande opnames > kies je serie > prullenbak icoontje.

Uiteraard zullen daarna nieuwe afleveringen niet opgenomen worden, want je vraagt de TV-box om dat niet meer te doen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KJD
Professional Weetjesweter
Smile! Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag Complimentendag

Dan krijg ik een melding dat hij die niet kan wissen omdat er niets staat gepland?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Vreemd, bij mij werkt het wel.

Mogelijk is er dan iets mis met jouw profiel, dan neem je best contact op met de klantendienst.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.