Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Idee: TV-Box zonder coax

Weer eens een ideetje in de groep gooien; wat TADAAM (Telenet spinoff) doet interesseert me toch wel zeer hard. Wat ik hier even wil uitpikken: de TV-Box zonder coax. Ik vind hier echter geen info meer over terug op de website; logisch met zo'n goede Smart TV app. 

 

Ik zoek namelijk al lang naar een moderne oplossing voor mijn tweede TV op de slaapkamer waar geen coax aanwezig is. Aangezien 2020 voor de deur staat, ben ik ook niet echt van plan nog een coax kabel naar boven te leggen. 

 

Huidige (hopelijk tijdelijke oplossing): AirPlay via de Telenet TV app & VRT NU naar de Apple TV. Beeldkwaliteit is zeker niet slecht, maar gebruiksgemak is eerder laag te noemen. 

 

Hopelijk toekomstige oplossingen:

  • Native Apple TV app (Telenet TV en/of VRT NU) 
  • TV-Box zonder coax 

De TV-Box zonder coax lijkt me nog een beetje te veel van het goede en verwacht ik niet binnenkort. Maar van die Apple TV app blijf ik toch écht hopen dat deze er zit aan te komen. Over de YUGO Apple TV app (ook van Telenet) lees & zie ik enorm goede dingen, nu maar hopen dat ik ook a la 2020 naar TV kan kijken. 

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
15 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Idee: TV-Box zonder coax

Vind je? Ik helemaal niet. Op de tv box kan je programma’s vanuit de tv gids opstarten (veel gebruiksvriendelijker) en de beeldkwaliteit is toch nog een heel stuk hoger dan casten. Resolutie is beter en ‘t is vooral veel vloeiender en stabieler.

Enfin, ik krijg je niet overtuigd denk ik 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.