@Tim1986
Wat je eerst kan doen is je hele telenet systeem eens herstarten.
Trek alle toestellen uit. Start even later de toestellen een na een terug op. Beginnen met de modem en dan verder tot de tv-box. Telkens wachten tot vorig toestel volledig opgestart is.
Als je dan de gids selecteert, kan je dan meer dan twee dagen verder kijken? Als dat niet het geval is, is uw installatie niet geactiveerd.
Je hebt al enkele malen gebeld, je zal dat nogmaals moeten doen als dat herstarten niet geholpen heeft.
Wel opletten met opnemen: filmen of reeksen uit tv-theek kan je niet opnemen. Gewone uitzendingen lukken normaal wel altijd. Maar alleen op het ogenblik van uitzending.
Kijk in "mijn telenet" eens na of je tv-box zichtbaar is.
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/je-telenet-decoders
En zeker eens of meerdere keren bellen of via sociale media contact nemen met Telenet.
Groeten
louishufk | Ere-Krak We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.