Beantwoorden
Tim1986
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Ik kan geen opname bekijken of programma opnemen?

Sinds 1 week ben ik nieuw Telenet klant. Internet en tv kijken lukt prima, enkel als ik een programma of een film wil opnemen krijgt ik telkens de volgende boodschap te zien "pas je abonnement aan, je kan geen programma s of films opnemen met dit abonnement". Iemand enig idee wat dit wil zeggen ? 3 telefoons naar de klantendienst en een bezoek van een technieker hebben geen resultaat geboekt. Op de klantendienst zeggen ze eerst dat alles in orde is, volgens de technieker is mijn activatie in hun systeem niet gebeurd. Volgens een andere persoon aan de tel lag het aan de TV Box, die ik ondertussen omgeruild heb, zonder enig resultaat. Iemand tips?? 

0 Likes
1 reactie
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Ik kan geen opname bekijken of programma opnemen?

@Tim1986 

Wat je eerst kan doen is je hele telenet systeem eens herstarten.

Trek alle toestellen uit. Start even later de toestellen een na een terug op. Beginnen met de modem en dan verder tot de tv-box. Telkens wachten tot vorig toestel volledig opgestart is.

Als je dan de gids selecteert, kan je dan meer dan twee dagen verder kijken? Als dat niet het geval is, is uw installatie niet geactiveerd.

Je hebt al enkele malen gebeld, je zal dat nogmaals moeten doen als dat herstarten niet geholpen heeft.

Wel opletten met opnemen: filmen of reeksen uit tv-theek kan je niet opnemen. Gewone uitzendingen lukken normaal wel altijd. Maar alleen op het ogenblik van uitzending.

Kijk in "mijn telenet" eens na of je tv-box zichtbaar is.

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/je-telenet-decoders

 

En zeker eens of meerdere keren bellen of via sociale media contact nemen met Telenet.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes