Beantwoorden
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Voor mij is de nieuwe tv box een ware ramp !

Gisteren geïnstalleerd zonder problemen, maar mijn dochter wou via de macbook inloggen bij yello play

maar ik had plots geen digitale verbinding meer !

Ook niet maar via iPad of iPhone.

Dan maar even kijken naar mijn tweede huur decoder van Telenet, maar nop, geen interactieve verbinding meer ! dus geen films meer enz... gewoon tv kijken werkte nog wel.

Dus ben ik gaan kijken op Mijn Telenet en daar zie ik dat mijn tweede digicorder niet meer bestaat.

Enkel de nieuwe TV Box staat nog vermeld.

Blijkbaar lees ik bij de Netweters dat voor iPad en iPhone er een nieuwe app in de maak is.

Deze komt pas uit in januari 2019 ! als ik dit had geweten had ik de nieuwe box zeker nog niet geïnstalleerd.

Nu b en ik achteruit gegaan ipv vooruit, ik hoop dat het voor mijn macbook en tweede decoder wordt opgelost ?

Anders moeten ze mij maar een tweede TV Box leveren !!
Nu nog maar de facturatie afwachten maar ben er van overtuigd dat dit ook weer misloopt.

Ik betaal nu reeds voor Play More maar deze is gratis tot het eind van het jaar, dus mag deze niet aangerekend worden. Ik heb er totaal niks aan want kan niet verbinden, knap toch !!

ben er zeker van dat ik daar wel voor moet bellen let maar op.

Dus mensen die deze nieuwe TV Box willen testen verzin voor je begint!!

 

 

0 Likes
19 reacties
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.


@Suske@  schreef:

Ik vind wel dat iets nog niet volledig in orde is zomaar op de markt kan komen.

 


dat vinden ze bij Telenet ook. Daarom brengen ze de TV-box (en bijhorende app) niet op de markt en kan enkel een grotere testgroep deze testen (als ze willen). Smiley Knipoog

Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske nu bent u al een hele tijd er over bezig, in het begin van deze topic, heb ik u gevraagd of u beide vorige toestellen in huur had en daar was ik ook formeel in u had 2 tv boxen in huur moeten krijgen, waarom dat weet u in tussen.

dus bel morgen 015 33 44 88 de dienst voor tv boxen, die zullen het voor u in orde brengen, iets is er mislopen bij het aanvragen vermoed ik.

Jos

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

Hallo Jos, van harte bedankt voor de tip ik ga dat zeker bellen morgen en laat iets weten of alles in orde is.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

@Suske vraag zeker of u op de juiste dienst bent, want soms komt u op de gewone dienst terecht en die kunnen u niet helpen, enkel een dossier op maken.

Jos

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installeren TV Box zorgt voor problemen.

THX Jos

0 Likes