Instellen modem en tv-box
Hey iedereen!
Sinds vandaag maak ik eindelijk deel uit van de testgroep van de nieuwe TV-box, maar ik heb wel enkele problemen (niet specifiek gerelateerd aan de TV-box volgens mij). Ik was blij toen ik in de doos een nieuwe modem zag liggen, en kon dan ook niet wachten om hem meteen te gaan installeren. Nu zijn er een paar rare dingen gebeurd. Ik heb alles volgens de handleiding gedaan, maar wanneer ik mijn gsm wou verbinden met de modem, die trouwens het netwerk van de oude modem had overgenomen, kreeg ik de melding dat ik me moest aanmelden, waarna ik werd doorverwezen naar de selfstarter van Telenet. Nadat ik me had aangemeld bij de selfstarter kreeg ik te zien dat er geen toestellen waren gevonden die in aanmerking komen voor de selfstarter, wat ik al een beetje raar vond. Ik heb dan maar besloten om de oude modem terug te installeren voor de zekerheid.
Een tweede ding dat me tegenstak, was de foutmelding 'CS1010', wat na een beetje opzoekwerk op dit forum blijkbaar zo veel betekent als dat mijn TV-box mijn klantgegevens niet kan achterhalen omdat Telenet de box nog niet heeft geactiveerd. Neem ik hier voor best telefonisch contact op?
Alvast bedankt!
- Labels:
-
installatie