|
25.657
netweters
|
158.757
antwoorden
|
|
21.408
vragen
|
Sommige mensen hier zeggen dat de ip tv box slechter is dan de tv box v1 en v2. Is dat echt zo? Is dat nog altijd zo?
ik vind dat best raar. Hoort dat niet “beter” te zijn dan tv via coax?
Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: Is de IP TV box echt slecht?
Opgelost! Ga naar oplossing.
En in Nederland zetten ze alle zenders bij elkaar dat hebben ze de laatste maanden gedaan
Waarom dat hier niet kan is duidelijk heeft het iets met Brussel te maken andere frequentie dat ze gebruiken niet duidelijk
Als je alles afgaat kom je hem tegen , het kan niet anders
Hey,
Ik heb de IP TV Box een week uitvoerig getest….Conclusie was dat ik terug nr de TV Box (coax) ben gegaan.
Het beeld van de TV Box is echt veel beter. Er zal nog veel moeten veranderen voordat IP TV op punt staat , denk dat het niet voor morgen is. Valt op dat dezelfde klachten terug komen net zoals bij Ziggo in nerderland.
Hoop doet leven. 😉
@Master-Magic schreef:@Peter78 omdat die netwerf niet is afgewerkt zoals beloofd was, tot boven de 1000Mhz in gebruik nemen, nu zijn ze pas boven de 850Mhz aan het werken voor meer internet kanalen.
dat had al veel langer gedaan moeten zijn, dan hadden ze nu geen problemen met beperkte plaats voor tv zenders, wat ze nu in nederland ook aan het doen zijn, plaats maken voor internet om hogere snelheden te kunnen aanbieden.
@Master-Magic bij Ziggo is het wel iets anders, daar hebben ze gewoon het bestaande zenderaanbod wat verplaatst en volledig overgeschakeld op VBR iets wat Telenet hier precies niet wil doen, hier proppen ze liever en leveren ze bagger beeldkwaliteit aan de klanten.
Bij Ziggo doen ze wel aan efficiënt netwerk beheer, bij Telenet proppen ze liever en laten ze de boel vierkant draaien.
Plus het zenderaanbod is daar nog een beetje groter als hier. 😉