|
26.413
netweters
|
164.395
antwoorden
|
|
22.063
vragen
|
Beste , momenteel heb ik dit abonnement 'Basic Internet + Telenet TV' . Mijn laatste factuur bedroeg hiervoor 67.31€. Ik beschik nog over een AANGEKOCHTE (oude) digibox.
Daar Telenet 'nogal aandringd' om deze om te ruilen naar de nieuwe TV Box ben ik dit aan het overwegen.
Mijn vraag: is in mijn huidige maandelijkse factuur 'Basic Internet + Telenet TV' de huurprijs van deze nieuwe TV Box standaard inbegrepen , of zal ik bovenop die 67.31€ nog maanderlijks een extra 10-12€ moeten betalen om die nieuwe TV Box te huren ?
Ik heb deze vraag reeds gesteld via de Telenet Chatbox , maar ik krijg teveel woorden als 'mogelijks , de kans bestaat , naargelang....' onder m'n neus geduwd , dus geen 100% duidelijk antwoord.
mvg, Ervee
Ik heb in maart 67.31€ betaald voor een abonnement Basic internet + Telenet TV. Zit de huurprijs van de nieuwe decoder reeds inbegrepen in deze 67.31 €
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titelnieuwe decoder inbegrepen in prijs ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Chatbox geprobeerd en zoals verwacht.... een chatbox met een hoop gezwets.... Achteraf , via é-mail klachtenformulier , telefonisch contact gehad met medewerker en ook zoals verwacht ging het gesprek richting mijn nadeel tot dat ik enkele argumenten kon aanbrengen die in mij gelijk stelden. Die medewerkerster ging dit nazien en vroeg nog eventjes aan de lijn te blijven .... tot....verbindig weg viel. Sindsdien niets meer gehoord van telenet. Ondertussen , een paar weken geleden , heb ik de 'ombudsman voor telecommunicatie' ingeschakeld. Volgend week (na 3 weken) vraag ik hen wat de status is van mijn klacht. mvg
Goed dat je het laat weten , wel straf dat ze de lijn opgelegd hebben
Omdat je hier kenbaar maakt zal naar gezien worden wie dit gedaan heeft en waarom ze geen actie om te terug te bellen hebben gedaan
Nu kan je niet veel meer doen de ombudsman voor telecommunicatie afwachten tot een goed akkoord met jouw komt , je hebt tijd dus je kan veel vragen
je moet met eerste voorstel niet akkoord gaan