24751
netweters
|
152343
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
ik kan sinds kort niet meer aanmelden op onze iPad(s) via de Telenet TV app?
Als ik in de app op aanmelden klik komt er kortstondig een pop-up waarin je normaal gezien zou moeten kunnen inloggen, maar deze verdwijnt terug onmiddelijk.
Heb de app al verwijdert en terug herinstalleerd >> Aanmelden werkt niet
Heb de ene iPad nu eens op de laatste IOS gezet (14.2) (Andere draait nu nog 13.6.1) >> Aanmelden werkt niet
iPad laten herstarten (reset) door tegelijk om power en home button the blijven duwen >> Aanmelden werkt niet
Het diagose venster bij de app zegt het volgende:
Build 2.3.54 (21900)
Device iPad 6
OS 14.2 >> (of 13.6.1 voor de 2de iPad)
Conviva 3.1.9
Verbindingstype WiFi
MQTT broker DISCONNECTED
MQTT CPE status Unknown
Device IP 192.168.1.100 (233 voor de 2de iPad)
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is nu net het probleem...
Ik kan niet meer aanmelden... Het login window popt up als ik op aanmelden klik en verdwijnt direct terug.
Ik kan zelfs niet proberen iets in te vullen!
Gevonden !!!
Blijkbaar bij de laatste versie van de Telenet TV app is er een conflict als schermtijd geactiveerd staat op de iPad...
Was vroeger zo niet, dus blijkbaar een bug...
@nick76 oke dat is goed nieuws dat je zelf de oplossing hebt gevonden. Nooit wat van gemerkt aangezien ik ook een Ipad gebruik. En bij mij staat ook alles geactiveerd en heb het nooit ondervonden. Maar het belangrijkste is je probleem is opgelost.