Kan niet meer aanmelden in Telenet TV-App op iPad(s)
Hallo,
ik kan sinds kort niet meer aanmelden op onze iPad(s) via de Telenet TV app?
Als ik in de app op aanmelden klik komt er kortstondig een pop-up waarin je normaal gezien zou moeten kunnen inloggen, maar deze verdwijnt terug onmiddelijk.
Heb de app al verwijdert en terug herinstalleerd >> Aanmelden werkt niet
Heb de ene iPad nu eens op de laatste IOS gezet (14.2) (Andere draait nu nog 13.6.1) >> Aanmelden werkt niet
iPad laten herstarten (reset) door tegelijk om power en home button the blijven duwen >> Aanmelden werkt niet
Het diagose venster bij de app zegt het volgende:
Build 2.3.54 (21900)
Device iPad 6
OS 14.2 >> (of 13.6.1 voor de 2de iPad)
Conviva 3.1.9
Verbindingstype WiFi
MQTT broker DISCONNECTED
MQTT CPE status Unknown
Device IP 192.168.1.100 (233 voor de 2de iPad)
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.