Beantwoorden
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Kan niet meer opnemen via de TV-app of via de website?

Ik merkte vandaag dat ik met de nieuwe tv app op mijn Android smartphone geen mogelijkheid meer heb om programma's op te nemen. Daarna via de website geprobeerd en daar ook de nieuwe Telenet tv-site genomen maar ook daar nergens geen optie meer om programma's op te nemen.

Ik gebruik nog een digicorder en digibox.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn ?

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Kan niet meer opnemen via Android of via de website ?

0 Likes
2 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kan niet meer opnemen via de TV-app of via de website?

Iemand die iets gelijkaardig heeft meegemaakt met de TV-app in combinatie met zijn/haar Digicorder? 
Deel dan zeker je tips met @Benny3.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Benny3
Freshman Veelweter
Berichten: 188
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Kan niet meer opnemen via de TV-app of via de website?

Probleem intussen opgelost.

Smartphone en pc waren ingelogd op de verkeerde lijn.(enkel digibox)

Nu ben ik ingelogd op de andere lijn(digicorder) en nu kan ik wel opnemen.