Kan opname niet bekijken. Foutcode CS2218
Er stelt zich een probleem met een aantal opnames.
Ze staan nog tussen de lijst van de opnames maar kunnen niet geopend worden--> foutcode CS2218.
Na telefonisch contact met telenet beweerde de persoon dat mijn tv-box een verkeerd ip adres zou ontvangen en hiervoor een technieker moest langskomen.
Onmogelijk naar mijn mening, indien het ip adres foutief zou zijn zouden alle opnames niet te bekijken zijn alsook problemen bij opvragen uit de tv-theek.
De technieker die enkele dagen later langs kwam bevestigde mijn vermoeden. Geen enkel probleem met ons systeem. Het probleem ligt vermoedelijk bij de server waar de opnames opgeslagen worden.
Het was kwestie van de opnames te verplaatsen naar een goeie server.
Dossier aangemaakt en dit zou verder opgevolgd worden.
Er is vanalles geprobeerd: power reset, factory reset, modem reset, ....
We zijn nu 2 a 3 weken verder en het probleem stelt zich nog steeds, het aantal opnames waar dit probleem zich stelt neemt nog toe.
Na telefonisch contact met de helpdesk voor een ander probleem blijkt mijn dossier al gesloten.
Zo gaat het natuurlijk niet opgelost geraken.
Nog mensen met dit probleem?